کد خبر: ۷۵۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

اعلام آرای قطعی کمیته اخلاق

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سه رای قطعی خود را صادر کرد.
اعلام آرای قطعی کمیته اخلاق
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سه رای قطعی خود را صادر کرد.

رأی محکومیت صادره علیه محمدتقی مشایخی، مالک اسبق تیم پیشگامان فنون پارس در لیگ دسته سوم کشور توسط کمیته اخلاق تأیید و قطعی اعلام شد. بر همین اساس وی به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی و 12 ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد.

گفتنی است، ادامه فعالیت نامبرده (اعم از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها) صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

رأی محکومیت جواد تارپور صادره از کمیته اخلاق تأیید و قطعی اعلام و وی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و 12ماه محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. بر همین اساس ادامه فعالیت نامبرده (اعم از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها) صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

با اعلام کمیته اخلاق، رای صادره شده برای نصراله خواجه­گیری، مدیر اسبق تیم بادران تهران قطعی اعلام شد.

وی به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و به مدت شش ماه از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی (تعلیق نصف محرومیت باقیمانده برای مدت یکسال) محروم­ است.

لازم به ذکر است، ادامه فعالیت نامبرده (اعم از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها) صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تأییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین