کد خبر: ۷۸۲۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
تبلیغات

آسانترین راه خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

طبق تعریفی که قانون بیمه مرکزی ارائه داده، کلیه وسایل نقلیه موتوری در قبال تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که بر اثر حادثه خسارت جانی و مالی به آن‌ها وارد شده باشد، شخص ثالث نامیده می‌شوند.
آسانترین راه خرید اقساطی بیمه شخص ثالث
آفتاب‌‌نیوز :

بیمه شخص ثالث از بیمه‌های اجباری محسوب میشود که مالکان خودرو ملزم به تهیه آن هستند؛ چراکه این نوع بیمه میتواند هزینه خسارت‌هایی که به افراد (به جز راننده) در سوانح رانندگی وارد می‌شود را تامین کند.

به‌طور کلی از پوشش‌های بیمه شخص ثالث موارد زیر است:

• جبران هزینه‌های مالی اشخاص ثالث در سوانح رانندگی و جبران هزینه‌ها

• جبران هزینه‌ها و خسارت‌های جانی به سرنشینان اتومبیل راننده مقصر و حتی خود فرد راننده مقصر

کوتاه درباره بیمه شخص ثالث

طبق تعریفی که قانون بیمه مرکزی ارائه داده، کلیه وسایل نقلیه موتوری در قبال تمامی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که بر اثر حادثه خسارت جانی و مالی به آن‌ها وارد شده باشد، شخص ثالث نامیده می‌شوند.

از مزایا‌ی اصلی بیمه شخص ثالث ماشین این است که افراد بیمه شده در زمان حوادث دیگر نگران هزینه‌های مربوط به درمان یا فوت فرد آسیب دیده نیستند؛ چراکه از پوشش‌های اصلی بیمه شخص ثالث ماشین، پرداخت هزینه‌های مربوط به درمان، فوت فرد سوم یا شخص ثالث است بنابراین، از اصلیترین مزایایی که میتوان برای بیمه شخص ثالث خودرو در نظر گرفت، همین موضوع است.

از دیگر مزایای این نوع بیمه این است که نرخ بیمه شخث ثالث ثابت ست. بهعبارتی فرقی نمیکند که شما از کدام یک از شرکت‌های بیمهگر قصد دارید بیمه شخص ثالث ماشین را خریداری کنید. این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با یک نرخ ثابت و هزینه مشخصی بیمه شخص ثالث خودرو را خریداری کنید.

چرا خرید اقساطی بیمه شخص ثالث با ازکیوام آسان است؟

در شرایطی که قیمت‌ها دچار نوسان هستند، ممکن است قصد پرداخت یکجای هزینه بیمه را نداشته باشید. بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر امکان خرید اقساطی بیمه را برای مشتریان خود فراهم کردهاند، اما شرایط دریافت آن معمولا آسان نیست و هزینه اولی‌های که برای پرداخت درنظر گرفته می‌شود، زیاد است. در ازکیوام این امکان وجود دارد که بدون ارائه مدرک خاصی و تنها با سفته الکترونیکی بدون سود و کارمزد بیمه شخص ثالث خود را از سایت ازکی خریداری کنید.

آسانترین راه خرید اقساطی بیمه شخص ثالث

راهنمای خرید اقساطی بیمه در ازکیوام

برای خرید اقساطی از طریق پلتفرم ازکیوام، لازم است که ابتدا در سایت ازکی، بیمه شخص ثالث را انتخاب و مشخصات خودروی خود را وارد میکنید. با انتخاب شرکت بیمه وارد مرحله پرداخت می‌شوید.

پس از انتخاب شرکت بیمه و ثبت سفارش به مرحله تأیید مدارک خودروی خود و نحوه پرداخت میرسید. در این مرحله از بین گزینه‌های پرداخت لازم است «خرید اقساطی بدون چک | ازکیوام» را انتخاب کنید. در این خرید اقساطی می‌توانید بازه زمانی ۹ ماهه را برای پرداخت اقساط خود انتخاب کنید.

پس از آن با ورود به پنل کاربری خود در ازکیوام، مراحلی مانند وارد کردن کد ملی و خرید سفته آنلاین را طی می‌کنید. همه این فرایند حدود ۵ دقیقه به طول می‌انجامد که در آخر نیز بیمهنامه شما صادر میشود. برای پرداخت اقساط نیز از پلتفرم ازکیوام اقدام خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید میتوانید به سایت ازکیوام مراجعه کنید. در این سایت نه تنها برای خرید بیمه قسطی بلکه می‌توانید برای خرید اقساطی کالا از ازکیوام نیز اقدام کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین