کد خبر: ۷۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۸
یک نماینده مجلس با اشاره به تغییر مدیر عامل «پانا» تذکر داد؛

مدیران به دنبال تجمل‌گرایی نباشند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: داریوش قنبری گفت: «مدیرعامل قبلی خبرگزاری پانا، فردی ساده زیست بود که علاوه بر اقدامات مثبت خبری، از تجمل‌گرایی دوری می‌کرد».

نماینده مردم ایلام در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار آفتاب با انتقاد از عملکرد مدیر عامل جدید پانا اظهار داشت: «ما اخباری که از مدیر عامل پیشین خبرگزاری پانا داشته‌ایم، این بود که وی فردی ساده زیست، فعال و آشنا به امور خبر بوده‌است».

وی با اشاره به عملکرد مدیرعامل جدید «پانا»ادامه داد: «بایستی مواظب بود که مدیران به سمت تجمل‌گرایی و هزینه‌های بی‌مورد برای دستگاه‌ها نباشند».

قنبری با ابهام‌آمیز خواندن تغییر مدیر عامل قبلی خبرگزاری پانا(امیر محمد خرّازانی)، تصریح کرد علاوه بر موضوع فوق، اعمال این تغییرات برای ما جای سوال دارد که چگونه مدیر‌عامل قبلی این خبرگزاری که مدیری موفق بوده و در بین کارکنانش محبوبیت‌هایی داشته به طور غیر مترقبه‌ای برکنار می‌شود».

این نماینده مجلس با اشاره به کم سن‌ و سال بودن مدیر عامل جدید پانا، خاطرنشان کرد: «به لحاظ تجربی سن کم مدیر عامل جای سوال اساسی دارد که بدانیم که اصلاً منطق این تغییر و تحولات چه می‌تواند باشد، چرا که اساساً در تغییرات مدیران، بایستی فرد ضعیف برداشته شده و فرد قوی‌تری به جای وی گماشته شود».

وی افزود: «انتخاب یک فرد که توانمندی‌های او خیلی مشخص نیست، باعث خواهد شد تا بی‌انگیزگی در بین کارکنان ایجاد شود و آن‌ها انگیزه لازم را برای انجام وظایف خود به صورت بهینه و مطلوب نداشته باشند».



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین