کد خبر: ۷۸۶۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

رئیس شاباک و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی توصیه به پایان عملیات نظامی در غزه کرده‌اند

یک پایگاه عبری امروز (یکشنبه) اعلام کرد، رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به پایان عملیات نظامی در نوار غزه توصیه کرده است.
رئیس شاباک و مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی توصیه به پایان عملیات نظامی در غزه کرده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

 رونین بار، رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) طی جلسه کابینه کوچک امنیتی که عصر روز شنبه برگزار شد، به پایان عملیات نظامی در نوار غزه توصیه کرد.

به گزارش پایگاه عبری "واللا"، رئیس شاباک تاکید کرد، باید تلاش‌هایی با هدف پایان دادن به عملیات نظامی در غزه صورت گیرد و این امر پیش از وقوع هرگونه خطایی باشد که ممکن است تل آویو را وارد عملیات نظامی گسترده‌تری کند که تمایلی به آن ندارد؛ به ویژه اینکه به زعم وی «اسرائیل هدف راهبردی را محقق کرده که آن جدایی جنبش حماس از جنبش جهاد اسلامی است».

این سایت عبری به نقل از دو وزیر اسرائیلی شرکت کننده در جلسه کابینه نوشت، اظهارات رونین بار نمایانگر فضای کلی این نشست بود، چه در میان وزرا و چه در میان اعضای ارشد نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی.

این سایت اشاره کرد که آیلت شاکید، وزیر داخلی اسرائیل، تندروترین وزیر بود که خواستار بمباران ساختمان‌های بلند در نوار غزه شد تا جنبش "جهاد اسلامی" از آنها استفاده نکند. در این هنگام، پاسخ برخی از مقامات امنیتی این بود که چنین امری ممکن است حماس را به مداخله در جنگ در کنار جهاد اسلامی سوق دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین