کد خبر: ۷۸۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۶

حماس: تهدید ما به ترور از جانب اسرائیل مسأله تازه‌ای نیست

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: «جنبش حماس» گزارش‌هایی را که براساس آن مصر پیامی را از اسرائیل به حماس منتقل کرده است تکذیب کرد. 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، جنبش مقاومت اسلامی مردم فلسطین «حماس»، «ایمن طه» سخنگوی حماس، ضمن تکذیب گزارش‌هایی که براساس آن‌ها، رهبران این جنبش پیامی را از سوی مصر دریافت داشته‌اند که به موجب آن، رهبران اسراییل در صدد ترور آنها هستند اعلام کرد: «این مساله نیازی به پیام و توضیح ندارد، چرا که اسرائیل همواره و تا چندی پیش، رهبران حماس را به قتل می‌رساند». 

با توجه به گزارش‌های رسیده، اسرائیل تهدید کرده است که اگر حماس به درخواست خود برای مبادله یک اسیر اسرائیلی با شمار زیادی از اسرای فلسطینی پافشاری کند، رهبران این جنبش را به قتل خواهد رساند.

طه گفت: «ما منتظر توطئه‌ها و فریب کاری‌های اسرائیل هستیم. اما این مساله تغییری در اصول و مواضع ما ایجاد نخواهد کرد، ‌مرگ رهبران ما حماس را تضعیف نخواهد کرد و ما از درخواست‌های خود کوتاه نخواهیم امد». 

او همچنین ضمن تکذیب این‌که مصر این پیام اسرائیل را به حماس منتقل کرده است گفت: «مصری‌ها منتقل کننده این نوع پیام‌ها نیستند».
 
علاوه بر این سخنگوی حماس تاکید کرد: «تماس‌های بین دولت این جنبش که نوار غزه را کنترل می‌کند و اسرائیل هرگز متوقف نشده است». 

با این حال، این سخنگو این مساله را که حماس دعوتنامه‌ای برای گفتگو با مقامات مصری درباره بحران داخلی فلسطینیان دریافت کرده باشد را تکذیب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین