کد خبر: ۷۹۶۰۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد "جدی و درس‌آموز" با تجمع‌کنندگان

نماینده طتهران در مجلس گفت: پرسنل فراجا شبانه‌روز مجدانه برای تأمین مردم تلاش می‌کنند که این تلاش و زحمات آن‌ها جای قدردانی ویژه دارد.
درخواست یک نماینده مجلس برای برخورد
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش پرسنل فرماندهی انتظامی برای تأمین امنیت مردم گفت: دشمن در روز‌های اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق یکسری عناصر خود فروخته امنیت جامعه ما را برهم بزند.

وی افزود: ما چه در این روز‌ها و چه در ایام دیگر شاهد این هستیم که پرسنل فراجا دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تأمین امنیت مردم می‌کنند که این مسئله جای قدردانی ویژه دارد.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پرسنل فراجا ضمن عمل به وظیفه قانونی خود با صبر و متانت با حوادث موجود در جامعه برخورد می‌کنند و به نوعی هم به وظیفه‌شان عمل می‌کنند و هم رفتاری اخلاق‌مدارانه دارند.

کوثری خاطرنشان کرد: در این شب‌ها شاهد آن هستیم که آشوبگران و برهم زنندگان نظم کشور خودرو اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیرو‌های امنیتی با آن‌ها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل فراجا افزود: نیرو‌های پلیس باید با این افراد که به اموال عمومی آسیب می‌زنند و نظم و آسایش مردم را برهم زده‌اند با جدیت تمام برخورد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
4
ما گشت ارشاد جزئى از فراجا نمى دانيم لطفاً زرنگ بازى در نياوريد
ناشناس
|
France
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
1
5
تو مثلا نماینده ی مردمی؟؟؟؟
وقتی انتخابات تبدیل میشه به انتصابات شما میشید نماینده ی مردم؟؟؟!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
3
نماینده مردم تهران!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین