کد خبر: ۷۹۹۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

شروین حاجی‌پور: می‌خواهم داخل ایران بمانم و زندگی و خوانندگی کنم

شروین حاجی‌پور گفت: برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با ما تماس می‌گیرند که داخل و یا خارج ایران با آنان مصاحبه داشته باشم، اما می‌گویم که من با هیچ‌کسی مصاحبه انجام نمی‌دهم و امیدوارم این درک وجود داشته باشد که من داخل ایران زندگی می‌کنم و می‌خواهم همین‌جا بمانم و زندگی و خوانندگی کنم.
شروین حاجی‌پور: می‌خواهم داخل ایران بمانم و زندگی و خوانندگی کنم
آفتاب‌‌نیوز :

شروین حاجی‌پور، خواننده ترانه «برای...» طی سخنانی در یک ویدیو که در فضای مجازی منتشر شده ، گفت: در مدتی که من نبودم، برخی افراد اقدام به جمع‌آوری مبلغ برای تشکر از قطعه‌ی آهنگ اخیرم کرده بودند ولی هدفم کسب درآمد نبوده و می‌خواهم اگر کمکی می‌شود، به سازمان‌های خیریه کمک کنند و این‌طور می‌پسندم.

وی افزود: به همراهان و مخاطبینم می‌گویم نگران نباشید و به شایعات توجه نکنید؛ دلیل اینکه مدتی نبودم این بود که برخی نگرانی‌هایی شکل گرفته بود که چون یکی از آهنگ‌هایم به‌صورت گسترده منتشر شد، شاید با یک سازمان و یا جریان خاصی خارج از ایران در ارتباط بوده باشم و شاید این آهنگ سفارشی باشد که این سوءتفاهم برطرف شد.

این خواننده گفت: واضح است این کار را برای ابراز همدردی با مردمی که به شرایط جامعه نقد داشتند، نوشتم و خواندم؛ مانند اکثر هنرمندان‌مان که واکنش نشان دادند، من هم واکنش داشتم. برخی کارهای هنری بیشتر و برخی کمتر به‌صورت گسترده منتشر می‌شود و هنر همین است.

حاجی‌پور بیان کرد: برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با ما تماس می‌گیرند که داخل و یا خارج ایران با آنان مصاحبه داشته باشم، اما می‌گویم که من با هیچ‌کسی مصاحبه انجام نمی‌دهم و امیدوارم این درک وجود داشته باشد که من داخل ایران زندگی می‌کنم و می‌خواهم همین‌جا بمانم و زندگی و خوانندگی کنم. هر حرفی و نقدی هم اگر داشته باشم، می‌خواهم در این کشور انجام بگیرد.

وی اظهار داشت: دوست دارم در این برهه، نگرش‌مان به همدیگر شبیه به یک خانواده باشد؛ بهرحال همه از این خاک و از یک خون هستیم. می‌خواهم که مسئولان هم نسبت به افرادِ مشابه شرایط من، نگاه «پدر و فرزندی» داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین