کد خبر: ۸۰۰۲۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

بهادری جهرمی: دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است

سخنگوی دولت با اشاره به توصیه رییس جمهور برای فراهم کردن فضایی برای بیان اعتراض های عمومی گفت: دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است و وزیر کشور مکلف شده است پیشنهادهایی برای ساماندهی تجمعات اعتراضی ارایه کند.
بهادری جهرمی: دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است
آفتاب‌‌نیوز :

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره توصیه رئیس جمهور به فراهم کردن مکانی برای اعتراض و اقدام دولت برای تحقق این امر توضیح داد که اهمیت قایل شدن برای طرح مباحث انتقادی و گفت وگوهای آزاداندیشانه سال های سال رهبری انقلاب بر کرسی های آزاد اندیشی تاکید داشته اند و دارند تا مکان‌های را برای تصمیم گیری های جمعی در مراکز دانشگاهی تدوین کنیم.

وی گفت: در حوزه نخبگانی این اقدام برعهده شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که نمونه آن تأسیس خانه‌های گفت و گوی آزاد بود که به تصویب برسد تا همه دانشگاه‌ها به موجب آن مکلف شوند، مکان‌هایی را برای طرح مباحث انتقادی و اعتراضی پیش‌بینی کنند و اولین آن در دانشگاه تهران با حضور ۹۰ نفر از استادان دانشگاه افتتاح شد.

سخنگوی دولت افزود که این موضوع در دستور کار دولت بوده و از هر گونه مشارکت نخبگانی در این زمینه استقبال می‌کند و همچنین برای اینکه خللی در امور کشور پیش نیاید وزیر کشور مکلف شد تا برای ساماندهی ، پیشنهادهایی ارایه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
1
9
در کلام بله اما در عمل به هیچ عنوان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
1
7
تجمعات موافق است روز 22 بهمن و روز قدس را موافق است نه روزهای دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
1
6
شرط قانونی بودنش را توزیع ساندیس در آن اجتماع و حمایت دولت بگذارند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین