کد خبر: ۸۲۷۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

استقلال، سپاهان و نساجی محکوم شدند

باشگاه استقلال به پرداخت مطالبات دو بازیکن پیشین خود محکوم شد.
استقلال، سپاهان و نساجی محکوم شدند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون، آرای جدید خود را در خصوص پرونده‌های مختلف به شرح زیر اعلام کرد:

* با توجه به شکایت محمد طا‌ها فراهانی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید
محکومیت سرپرست گل‌گهر با حکم کمیته اخلاق

* در پرونده شکایت محمد حسینی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد مهدی محبی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۶ میلیون و ۳۲۸ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمدرضا مهدی‌زاده از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۱۸ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمدحسین باباگلی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۱ میلیون و ۷۱۹ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید
مس کرمان و هوادار جریمه شدند

* در پی شکایت مهدی علی مرادپور از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت هومن مسعودی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۰ میلیون و ۲۷۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمد ابراهیمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۴۹ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۱۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۱۵۹ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت محمد اسماعیل وطن‌خواه از باشگاه مس سرچشمه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت سعید مرتضوی از باشگاه چوکای تالش، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۹ میلیون و ۸۲۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت فرشید پاداش از باشگاه شهرداری آستارا، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین