کد خبر: ۸۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۶
مقام معظم رهبری:

حجت‌الاسلام جمی یادگار مقاومت، صبوری و شهامت بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت روحانی مجاهد و فداکار و «یادگار مقاومت، صبوری و شهامت» حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین جمی را تسلیت گفتند. 

به گزارش آفتاب متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روحانی مجاهد وفداکار جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین جمی رضوان الله علیه به لقاء الله پیوست و با کوله‌باری از عمل صالح و جهاد مخلصانه در پیشگاه خدای متعال حضور یافت. تلاش و مبارزات این روحانی عالیقدر که از سالهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود در نخستین سالهای پیروزی و به ویژه پس از یورش رژیم بعثی به مرزهای کشور به اوج رسید و یادگاری فراموش نشدنی از مقاومت و صبوری و شهامت به جای گذاشت. او در روزهای محنت خرمشهر و آبادان برای رزمندگان خطوط مقدم، سنگری معنوی و پشتیبانی بی‌نظیر بود. در سخت‌ترین شرایط آتشبازیهای دشمن حضور موثر و خطبه‌ها و سخنرانیهای تسلابخش او قطع نشد و در دوران خطر و سختی و محنت مردم آبادان و رزمندگان دست از جان شسته را تنها نگذاشت. پرونده عمل این مرد مومن و صبور و بی ادعا در نزد پروردگار رحیم و غفور و اولیائش، مایه سرافرازی او و جلب رحمت حضرت حق متعال است. انشاء الله.

اینجانب درگذشت این عالم عامل را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان ایشان و به عموم مردم آبادان و بوشهر تسلیت عرض می‌کنم و علو درجاتش را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین