کد خبر: ۸۲۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

الخزعلی: دولت السودانی آخرین فرصت برای عراق نیست

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق مخالفت خود را با این مساله اعلام کرد که دولت فدرال به ریاست محمد شیاع السودانی آخرین فرصت برای روند سیاسی و نظام کنونی عراق که بعد از سقوط رژیم صدام شکل گرفت، به حساب آورده شود.
الخزعلی: دولت السودانی آخرین فرصت برای عراق نیست
آفتاب‌‌نیوز :

قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق عنوان داشت: کسانی هستند که می‌گویند این دولت آخرین فرصت است، ما در جواب می‌گوییم که چیزی به نام آخرین فرصت وجود ندارد. ما مردمان این کشور هستیم و هیچ کس حق ندارد که فرصت‌هایمان را برای ما مشخص کند. کسی نمی‌تواند عقربه‌های ساعت را به عقب برگرداند.

به گزارش شفق نیوز، وی افزود: اگر کسی شکست بخورد، کسی هست که به جای او بیاید و موفق شود، ما باید موفق شویم. ما مردمانی هستیم که از این کشور دفاع کردیم و می‌توانیم بار دیگر از آن دفاع کنیم و هیچ کس نمی‌تواند ساخت کشور را از ما بگیرد.

الخزعلی افزود: باید خوب بدانیم که جانفشانی‌های ما باید به موفقیت برسد و نتیجه را رقم بزند. نتیجه جانفشانی‌ها از این طریق حاصل می‌شود که بر این مردم، فرزندانش حکم‌رانی کنند. موفقیت و دست یابی به نتیجه از طریق موفقیت در تجربه ساخت کشور حاصل می‌شود. چالش حقیقی در حال حاضر که در پشت آن دشمنان عراق ایستاده‌اند، در جلوگیری از موفقیت ما در ساخت کشور نمود پیدا می‌کند. مردم فرات و جنوب، قادر به رقم زدن انقلاب‌ها و حکم‌رانی بر عراق با تجربه‌هایی که در اختیار دارند،‌ هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین