کد خبر: ۸۳۶۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵

امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند

حسین امیرعبداللهیان گفت: منطقه ما، وارد صفحه و مرحله جدیدی از همکاری‌های دسته جمعی شده است.
امیرعبداللهیان: صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از منطقه مرزی «مارون الراس» در ادامه سفر به لبنان طی سخنانی با گرامی داشت یاد شهدای جریان مقاومت گفت: ما امروز در منطقه «مارون الرأس» هستیم و از همین جا یک بار دیگر حمایت خود را از مقاومت لبنان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: روز گذشته در دیدارم با آقای سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، تحلیل‌ها و ارزیابی‌های دقیقی از ایشان دریافت کردم. اظهارات ایشان مؤید این موضوع مهم بود که امروز مقاومت لبنان و مقاومت فلسطین در قوی‌ترین و بهترین وضعیت خود قرار دارد و از طرف دیگر صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار دارند و با بحران‌های چندلایه سیاسی، اجتماعی و امنیتی مواجهند.

امیر عبداللهیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، همواره دوست روز‌های سخت لبنان بوده است، افزود: ما با قوت، دوست روز‌های سخت و آسایش لبنان باقی خواهیم ماند. مقاومت لبنان اثبات کرد که صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و مقاومت مهمترین گزینه‌ای است که امنیت، آسایش و حفظ تمامیت ارضی را برای لبنان به ارمغان آورده است.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه ما، وارد صفحه و مرحله جدیدی از همکاری‌های دسته جمعی شده است. آینده برای کشور‌های منطقه، آینده بسیار روشنی است و بی تردید همه تحولات مثبت منطقه در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی این رژیم می‌شود.

امیرعبداللهیان با تاکید بر این که راه‌حل سیاسی جمهوری اسلامی ایران در مورد موضوع فلسطین، برگزاری رفراندومی دموکراتیک در بین همه فلسطینی‌ها است، گفت: رفراندومی بین ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسیحیان، مسلمانان و یهودیان. جمهوری اسلامی ایران جز خیر، امنیت و رفاه برای منطقه نمی‌خواهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین