کد خبر: ۸۳۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۶

بادامچیان: اصوالگرایان به موسوی اقبالی ندارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران در مجلس با اعتقاد به اینکه میرحسین موسوی تا هم اکنون که به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلب مطرح شده است ضرر کرده است گفت: «آقای موسوی تاکنون یک چهره نسبتا مستقل بود اما امروز یک چهره اصلاح‌طلب به حساب می‌آید لذا با این وضعیت در صورت کاندیداتوری هرگز اصولگرایان به وی اقبال نشان نخواهند داد».

اسدالله بادامچیان با اشاره به حضور احتمالی مهندس میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری دهم به خبرنگار پارلمانی آفتاب گفت: «امروز که محمد خاتمی می‌گوید یا من وارد صحنه انتخابات می‌شوم یا مهندس موسوی یعنی ایشان یک چهره اصلاح‌طلب است و امروز که اصلاح‌طلبان در مملکت موقعیت خوبی ندارند این انتساب به ضرر میرحسین موسوی است».

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مهندس موسوی در صورت کاندیداتوری مورد حمایت طیف‌های سنتی اصولگرا قرار بگیرد گفت: «اگر ایشان یک کاندیداتوری مستقل باشد ممکن است طیف‌هایی از اصولگرایان از وی حمایت کنند اگر ایشان کاندیدای اصلاح‌طلبان باشد طبیعتا اصولگرایان به کاندیدای اصلاح‌طلبان توجهی ندارند و به او رای نمی‌دهند».

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، همچنین درباره علت برنامه نداشتن اصولگرایان منتقد دولت جهت معرفی کاندیدای دیگری به غیر از احمدی‌نژاد و اکتفای آنها به گمانه‌زنی‌های بدون پشتوانه با بیان اینکه همه اصولگرایان برای فعالیت‌هایشان برنامه دارند گفت: «چهره‌ای مثل محمدباقر قالیباف از آن دوره مشغول بودند و برخی هم مانند مصطفی پورمحمدی در این دوره اعلام کاندیداتوری کرده‌اند».

بادامچیان با تاکید بر اینکه اصولگرایان فعلا به طور طبیعی ضمن برخی فعالیت‌ها منتظر تصمیم جمعی جریان اصولگرا هستند ادامه داد: «حزب موتلفه نیز یقینا و اثباتا نسبت به هیچ کاندیدایی اظهارنظر نمی‌کند چرا که سیاست ما رساندن همه اصولگرایان به وحدت است».

بادامچیان درباره این گفته برخی صاحب‌نظران مبنی بر اینکه اصولگرایان فعلا منتظر تصمیم نهایی اصلاح‌طلبان هستند تا بر این اساس نحوه حضورشان در انتخابات را تعریف کنند گفت: «در هر انتخاباتی همه طیف‌ها و گروه‌ها نسبت به کسانیکه با آنها رقابت دارند توجه داشته و فعالیت‌های آنها را بررسی می‌کنند».

وی همچنین در خصوص این گفته برخی که اگر اصلاح‌طلبان بر روی یک کاندیدا به اجماع برسند همه اصولگرایان ولو منتقدان دولت ناگزیرند از احمدی‌نژاد حمایت کنند گفت: «این مسئله مختص اصولگرایان نیست یعنی اگر اصلاح‌طلبان هم احساس کنند که یک رقیب قَدَر مقابلشان نیست ممکن است با تعدد کاندیدای بیشتری وارد صحنه انتخابات شوند که این مسئله در جریان اصولگرا هم صادق است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین