کد خبر: ۸۳۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۱

نماینده گرمی: اجازه نمی‌دهیم موسوی مصادره شود

مصلحت است که آقای موسوی با احمدی‌نژاد همکاری کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان میرحسین موسوی را از ذخایر انقلاب و پایبند به خط امام و رهبری معرفی کرد و گفت: «نمی‌گذاریم اصلاح‌طلبان میرحسین موسوی را به نفع خود مصادره کنند».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، ولی اسماعیلی نماینده گرمی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی با بیان اینکه میرحسین موسوی اهل معامله با هیچ گروه و جناحی نیست ادامه داد: «او به اعتلای کشور و منافع ملت در چارچوب قانون اساسی می‌اندیشد و عملکرد گذشته وی نشان‌دهنده پایبندی او به منویات امام راحل و مقام عظمای ولایت است».

وی معتقد است: «در صورت حضور مهندس موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده زمینه و بستر اشتراکات فراوان وی با اصولگرایان علی‌رغم تبلیغات جبهه اصلاحات وجود دارد».

اسماعیلی با اشاره به سوابق درخشان مهندس موسوی ادامه داد: «افراد معلوم‌الحالی در جبهه اصلاحات که نه به فکر ایران هستند و نه به فکر نظام و ملت و تنها در پی ترقی و رسیدن به پست‌های چرب و شیرین می‌باشند قصد دارند که میرحسین موسوی را در انحصار خود بگیرند».

اما اینها همان کسانی هستند که پروژه عبور از خاتمی را مطرح کردند این عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید به اینکه میرحسین موسوی متعلق به همه نظام و کشور است ادامه داد: «مصلحت این است که آقای میرحسین موسوی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری با احمدی‌نژاد همکاری کند و با درجریان قرار گرفتن امور اجرایی مهم کشور در دوره یازدهم با صلابت بیشتر به عنوان چهره‌ایی ماندگار و با صلابت وارد میدان شده و آرزوی دشمنان نظام را در نطفه خفه کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین