کد خبر: ۸۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۲:۱۹

فرشاد مومنی: برداشت‌ها از میرحسین اشتباه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرشاد مومنی کارشناس اقتصادی با اشاره به شکسته شدن سکوت میرحسین موسوی پس از 20 سال معتقد است: «برخی تحلیلگران و فعالان حوزه اقتصاد و سیاست گفته‌های مهندس موسوی را به تغییر در تفکرات ایشان تعبیر کرده‌اند».
 
به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، روزنامه اعتماد در شماره روز دوشنبه خود اظهارات فرشاد مومنی را منعکس کرده است که طی آن وی با بیان این مطلب افزوده است:‌ «این تفسیر اشتباه از آنجا ناشی می‌شود که برخی به صورت نسنجیده و بدون شناخت کافی از دیدگاه‌های ایشان نسبت‌های نادرستی را به وی دادند؛ در شرایطی که واقعیت‌ها با برداشت‌های نادرستی که افراد مطرح می‌کردند، نه تنها تفاوت داشت بلکه کاملاً خلاف آن چیزی بود که به ایشان نسبت داده شده بود».
 
استاد اقتصاد دانشگاه علامه افزوده است: «مثل اینکه می‌گفتند ایشان تمایلات دولت سالاری در اقتصاد دارند. بنابراین در زمانی که مهندس موسوی دیدگاه‌های خود را پس از سکوت چند ساله شان به طور شفاف و مشخص بیان کرده‌اند عده‌یی تصور می‌کنند ایشان نظرات‌شان دچار تغییر شده است. باید گفت مهندس میرحسین موسوی برداشت روشن و واقع بینانه‌یی نسبت به شرایط و ویژگی‌های امروزین جامعه دارند و آنچه موجب به وجود آمدن تصور تغییر در تفکر ایشان شده عدم شناخت کافی از وی است».

مومنی تصریح کرده است: «شرایط و تحولات تازه ایران و جهان موجب می‌شود یک شخص نسبت به شرایط جدید پیش آمده ایده‌های تازه‌یی را مطرح کند. قطعاً با گذشت دو دهه از سال‌های مسوولیت مهندس موسوی، تحولات و رخدادهای بزرگی در ایران و در عرصه بین الملل به وقوع پیوسته و ایشان که از موضع یک استراتژیست به شکلی فعال و علاقه‌مند رخدادهای داخلی و بین‌المللی را رصد و بررسی کرده‌اند، به ایده‌هایی متناسب با این فضا نیز دست یافته‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۳/۰۶
0
0
آفتاب که نه< شماها همتون از جنس تاریکی و ظلمتید


خیلی بده که انسان(:البته ..........) برای رسیدن به اهدافش خیلی از ابتدائیات اسلام رو زیر پا بذاره.


اینهمه آقا میگند که دولت رو تخریب نکنید. آقامحمود 95% خوب بوده و 5% از کاراش قابل خدشه است اگه اینطور نباشه با ائمه ای که معصوم بودند تفاوتی نداشت.


شما که کارتون از انتقادم گذشته تهمت میزنید و دروغ مینویسید...


زمان حضرت امیر و امام حسین علیهم السلام ...... از جنس شما پیدا شدند که میخواستند مسیر اسلام رو تغییر بدهند.


گروه شما در قرآن: یریدون ان یطفئوا نورالله بافواههم

اراده کرده اند نور خدا را با آب دهانشان خاموش کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۸
0
0
فکر کنم یه فیلتر برای کسایی که عقاید عصر حجریشونو ایمیل میکنن باید گذاشت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین