کد خبر: ۸۵۳۲۶۲
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

خاتمی: دهن کجی به حجاب گناه و بی‌حجابی منکر است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌حجابی هیچگاه در کشور هنجار نخواهد شد. ایران کشور امام حسین و اهل بیت است و جایی برای بی‌حجابی نخواهد بود.
خاتمی: دهن کجی به حجاب گناه و بی‌حجابی منکر است
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله سیداحمد خاتمی، عصر هفتم مردادماه در اجتماع بزرگ «خانواده‌ عاشورایی همگام با حضرت زینب سلام الله علیها» (مراسم عزاداری هیأت‌های مذهبی کرمان) اظهار کرد: «لبیک یا حسین» یعنی ولایت را تنها نخواهیم گذاشت و معنای این اجتماع همین است.

وی افزود: این اجتماع بیانگر این است که همه ما پاسدار حجاب و عفاف هستیم و آن را دِین خود می‌دانیم و همه باید در این مسیر وارد شوند و خانواده‌ها، اقوام و نظام اسلامی پاسدار حریم حجاب و عفاف باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روسای سه قوه عمیقاً پاسدار عفاف و حجاب هستند، تصریح کرد: این اجتماع مطالبه از مسئولان نظام است‌ و ادارات، جای باحجاب‌هاست و کسانی که در ادارات کارگزار نظام هستند، نان مردمی را می‌خورند که عشق به اجرای دین و مکتب‌شان دارند.

او بیان کرد: همه در راستای عفاف و حجاب انجام وظیفه کنند و وزیر کشور ابلاغ کرده و حریم حجاب در ادارات و کوچه و خیابان و فرودگاه باید رعایت شود و تردیدی نیست که دهن کجی به حجاب گناه و بی‌حجابی، منکر است.

آیت الله خاتمی گفت: تردید نکنید دشمن با بی حجابی به جان انقلاب افتاده و ریشه بی‌حجابی در کشور، قرةالعین بهایی است که علی محمد باب بی حجابی را در کشور باز کرد و رضاخان قلدر با دستور اربابان خود اول از روزنامه‌ها شروع کرد تا فرهنگسازی کنند و بعد سراغ آموزش و پرورش رفت و بعد هم در مشهد مردم را کشت.

امام جمعه موقت تهران با تاکید برآنکه ما تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پاسدار حریم عفاف و حجاب هستیم، اظهار کرد: دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است و می‌خواهد آن را عادی سازی کنند اما انقلاب کردیم تا عفاف و حجاب بر مسند بنشیند.

او از برنامه‌های دشمنان سخن به میان آورد و تصریح کرد: بی‌حجاب ها هم می‌توانند به مجالس امام حسین علیه السلام بیایند اما چادر بر سر کنند. بی حجاب‌ها و شل حجاب ها با امام حسین علیه السلام قهر نکنند اما احترام مجلس حضرت را هم نگه دارند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: بی‌حجابی هیچگاه در کشور هنجار نخواهد شد. کشور، کشور امام حسین و اهل بیت است و جایی برای بی‌حجابی نخواهد بود.

او با اشاره به خط دهی دشمن مبنی بر شرکت کردن افراد بی حجاب در مجالس حسینی گفت: می‌گویند همه جا شرکت کنید تا آن را عادی کنند اما ما عاشقان ابا عبدالله نمردیم و با تدبیر، نصیحت، موعظه و محبت نخواهیم گذاشت بی‌حجابی را به صورت هنجار در بیاورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین