کد خبر: ۸۵۴۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور خبر داد.
دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از دستگیری یک تیم ۴ نفره تروریستی در جنوب شرق کشور خبر داد.

در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه آمده است:

یک تیم از گروهک تروریستی وابسته به استکبار جهانی که قصد انجام عملیات‌های خرابکارانه و تروریستی در منطقه جنوب شرق کشور را داشت، با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و عملیاتی قبل از انجام هرگونه اقدام منهدم و تعداد ۴ تن از آنان دستگیر شدند.

این اطلاعیه افزوده است:از این گروه تعداد ۶ قبضه سلاح که برخی از آن‌ها مجهز به دوربین بودند همراه با مقادیر متنابهی مهمات کشف و ضبط گردید.

انهدام یک تیم تروریستی در اسلامشهر با ۲ بمب آماده انفجار و سلاح و مهمات

در روزهای گذشته نیز یک تیم تروریستی در اسلامشهر منهدم شد.

سعید دوستی دادستان اسلامشهر درباره جزئیان این عملیات اظهار کرد: پیرو گزارش و اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اسلامشهر یک تیم تروریستی مسلح شناسایی و منهدم شد.

دادستان اسلامشهر افزود: این تیم که قصد عملیات تروریستی علیه مردم در مراکز مختلف را داشت، با ورود به موقع نیرو‌های امنیتی متهمین آن جلب و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آن‌ها تعداد ۶ قبضه کلت کمری، حدود ۸۰ عدد فشنگ و دو عدد بمب آماده انفجار (یکی ساعتی ویکی فتیله‌ای) کشف شد.

دوستی با بیان اینکه بمب‌های کشف شده از تروریست‌ها توسط نیرو‌های چک و خنثی برای جلوگیری از خسارت احتمالی جانی و مالی به صورت کنترل شده در فضای باز منفجر شد، تاکید کرد: صدای انفجار در شهر نیز به علت این اقدام کنترل شده بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین