کد خبر: ۸۵۵۳۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

در جلسه محرمانه بازیکنان استقلال چه گذشت؟

بازیکنان استقلال در آستانه سفر به آبادان تصمیمات بسیار مهمی را اتخاذ کردند.
در جلسه محرمانه بازیکنان استقلال چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را استارت می‌زند که نمی‌توان اختلافات داخلی در این مجموعه را تحت هیچ شرایطی کتمان کرد. در یک طرف میدان بازیکنان و مربیان استقلال قرار دارند که خودشان با همدیگر هیچ مشکلی ندارند و همه برای جواد نکونام با جان و دل تلاش می‌کنند، ولی در طرف دیگر میدان، کادر مدیریتی باشگاه است که به واسطه حل نشدن مشکلات مالی و جذب نشدن بازیکنان مورد نظر کادر فنی، با جواد نکونام و شاگردانش دچار چالش شده‌اند. این مسئله پس از اینکه جواد نکونام روز دوشنبه با صراحت به انتقاد از وضعیت استقلال پرداخت کاملاً عیان شد و حالا بحث‌های بسیار زیادی هم پیرامون اختلاف نظر چند بازیکن استقلال با کادر مدیریتی به گوش می‌رسد.

رد شدن پروژه اعتصاب

در ارتباط با وضعیت کنونی استقلال، بازیکنان این تیم روز سه‌شنبه با هم صحبت‌های بسیار مهمی انجام دادند. ابتدا بحث بر سر این بود که آیا باید برای حمایت از جواد نکونام دوباره صحبت از اعتصاب شود یا خیر؟ البته با توجه به آغاز شدن مسابقات و تاکید جواد نکونام مبنی بر اینکه هیچکس وارد مسائل و اختلافات او با کادر مدیریتی نشود، طرح اعتصاب قاطعانه رد شد و بازیکنان استقلال به این نتیجه رسیدند که با توجه به شروع شدن مسابقات فعلاً تحت هیچ شرایطی نباید تمرینات تعطیل شود.

بدون پول هم می‌رویم

استقلالی‌ها روز سه‌شنبه با یکدیگر هم قسم شدند که با وجود تمام مشکلات و نارسایی‌هایی که وجود دارد، با تمام وجود در لیگ برتر حاضر شوند و از جان مایه بگذارند تا جواد نکونام و هواداران را خوشحال کنند. آن‌ها تاکید کردند با وجود اینکه بابت فصل جاری حتی یک ریال دریافتی نداشته‌اند و از فصل قبل مبالغی را طلبکار هستند، ولی بدون دریافت این پول راهی آبادان می‌شوند و با تمام وجود به مصاف صنعت نفت خواهند رفت تا با کسب نتیجه‌ای ارزشمند، هواداران را خوشحال کرده و مایع دلگرمی سرمربی خود بشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین