کد خبر: ۸۵۶۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

اعتراض مجری جنجالی به بازگشت رضا رشیدپور: او فتنه‌گر است

مجری برنامه «پاورقی» درباره دلیل کناره‌گیری از اجرایش در تلویزیون گفت: قرار نیست هنوز سالگرد شهادت شهیدان عجمیان و علی‌وردی نشده، مشوقان و ساکتان فتنه در صداوسیما آنتن بگیرند!
اعتراض مجری جنجالی به بازگشت رضا رشیدپور: او فتنه‌گر است
آفتاب‌‌نیوز :

کیهان نوشت: محمدرضا شهبازی که طی روز‌های اخیر از معترضان به بازگشت رضا رشیدپور به اجرا در صداوسیما بود، با قطعی شدن آنتن گرفتن این مجری بدسابقه، از اجرا کناره‌گیری کرد. او قبلاً هم اعتراض کرده بود که چرا افرادی، چون رضا رشیدپور که در آشوب‌های سال قبل در فضای مجازی با فتنه‌گر‌ها همراه بودند امروز که اوضاع متفاوت شده و نسبت به رفتار خودشان هم اعلام پشیمانی نکرده‌اند، آنتن گرفته‌اند!

شهبازی در توضیح این تصمیم در متنی نوشت: «خلاصه‌اش این‌که قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و... باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن. قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکتان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن. ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که می‌رسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله می‌کردن. امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین