کد خبر: ۸۵۷۴۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱

نکونام، مورایس را سورپرایز می‌کند؟

پیش از دیدار استقلال مقابل ملوان انتشار خبر مصدومیت آرمین سهرابیان شوک بدی به جواد نکونام داد.
نکونام، مورایس را سورپرایز می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

در طول روز‌های گذشته آرمین سهرابیان مدافع مصدوم تیم استقلال تحت نظر کادر پزشکی این تیم مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی بوده و طبق اعلام اعضای نزدیک به گروه فنی تیم استقلال او روز به روز شرایط بهتری را پیدا می‌کند.

این در شرایطی است که روزبه چشمی در بازی قبل با تغییر پست بازی اش در خط دفاعی به میدان رفت و استقلال هم توانست بازی را بدون گل خورده پشت سر بگذارد، اما این شرایط در بازی با تیم سپاهان اصفهان همچنان باعث نگرانی جواد نکونام است.

مسابقه حساس تیم‌های سپاهان و استقلال که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود در شرایطی خواهد بود که وضعیت آرمین سهرابیان هنوز برای حضور در ترکیب تیم مشخص نشده است. البته گفته می‌شود کادر فنی اطلاعات دقیقی در این باره دارد، اما با توجه به حساسیت شدید نکونام نسبت به عدم انتشار اخبار درون تیم تکلیف سهرابیان هنوز به طور دقیق برای رسانه‌ها مشخص نشده است.

برخی افراد نزدیک به تیم استقلال خبر می‌دهند که حتی شاید سهرابیان به عنوان دفاع وسط در بازی با سپاهان از ابتدا در ترکیب خط دفاعی به میدان برود تا ضمن سورپرایز شدن مورایس، روزبه چشمی نیز بتواند در پست همیشگی‌اش (هافبک دفاعی) به میدان بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین