کد خبر: ۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۰
در خصوص کاندیداتوری میرحسین و خاتمی؛

تابش: انشاءالله یک نفر کاندیدا خواهد شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر فراکسیون اقلیت مجلس درخصوص اینکه خاتمی گفته بود «یا من می‌آیم یا میرحسین»، اما هر دو کاندیدا شده‌اند، گفت: «وقتی زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری فرا برسد آن حرف و قول محقق می‌شود».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سید محمد خاتمی قبلا اعلام کرد که برای انتخابات آینده ریاست جمهوری «یا من یا میرحسین کاندیدا می‌شویم»، اما در حال حاضر هر دو وارد عرصه انتخابات شدند، گفت: «هنوز آقای خاتمی و میرحسین به عنوان کاندیدا ثبت نام نکردند و وقتی زمان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری فرا برسد آن حرف و قول محقق می‌شود».

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اظهارات شما به معنی این است که بین میرحسین و خاتمی یک نفر کاندیدا خواهد شد، گفت: «انشاءالله یک نفر کاندیدا خواهد شد».

رئیس فراکسیون اقلیت مجلس با بیان اینکه ما از حضور میرحسین موسوی در انتخابات استقبال می‌کنیم، گفت: «آقای میرحسین از یادگاران دوران امام و شخصیت برجسته نظام است».

تابش تصریح کرد: «تعدد کاندیدا در انتخابات با توجه به تعدد گفتمان‌هایی که دارند باعث افزایش سطح مشارکت می‌شود، چون هر طیفی به یک گفتمان گرایش پیدا می‌کند و هرچه سطح مشارکت بالا برود سیاستمداران از پشتیبانی بالاتری برخوردار خواهند بود».

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اصلاح‌طلبان بر روی کاندیدای خاصی اجماع خواهند کرد، بیان داشت: «‌معلوم نیست چه کسانی در انتخابات بمانند و چه کسانی کنار بروند». 

تابش در خصوص احتمال کناره‌گیری سیدمحمد خاتمی از رقابت انتخاباتی گفت: «من در این زمینه چیزی نمی‌دانم، ولی اجماع را خیلی محتمل می‌دانم. اما نمی‌دانم بر روی چه کسی اجماع شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۱
0
0
آیا بهتر نیست از هم اکنون رئیس جمهور منتخب آقای جنتی و شرکا اعلام شود و کلی در هزینه و وقت کشور صرفه جویی انجام پذیرد ، ما که همه میدانیم داستان انتخابات در دفتر آقای جنتی برنامه ریزی و به اجرا گذاشته میشود پس این همه شو برای چیست ؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین