کد خبر: ۸۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

طارمی و شاید آخرین پوستر پورتو!

باشگاه پورتو تصویر مهاجم ایرانی خود را روی پوستر دیدار با ریو آوه بُرده است.
طارمی و شاید آخرین پوستر پورتو!
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی پس از اینکه در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر پرتغال در ترکیب ابتدایی پورتو مقابل موریرنسی و فارنسی قرار گرفته بود، احتمالاً امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش در جدال با ریو آوه و تیم سابق خود قرار خواهد گرفت که امیدوار به گلزنی و پایان ناکامی‌هایش است.

ستاره ایرانی پورتو که پیش از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال نتوانست قهرمانی سوپر کاپ را همراه با تیم پورتو برابر بنفیکا به دست بیاورد، در دو هفته ابتدایی نیز برابر موریرنسی و فارنسی نتوانسته گلزنی کند تا نمایش متفاوتی در ابتدای کارش در این فصل نسبت به سالیان گذشته داشته باشد.

تیم فوتبال پورتو در حالی از ساعت ۲۲:۴۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه ریوآوه سومین مسابقه فصل لیگ برتر پرتغال را انجام خواهد داد که مهدی طارمی را در کنار دیگر بازیکنان تیمش که مشغول خوشحالی از گل هفته قبل هستند، روی پوستر این بازی آورده که اتفاق جالب توجهی است.

تصویر مهدی طارمی در حالی روی پوستر باشگاه پورتو منتشر شده که شایعات زیادی مبنی بر اینکه او شاید مقابل ریو آوه و باشگاه سابق خود آخرین بازی را برای پورتو انجام بدهد، بسیار زیاد است و بعید نیست همین امشب کارش را در پرتغال تمام کند و به سمت ایتالیا و میلان برود.

گفته می‌شود مدیران باشگاه میلان ایتالیا امشب به پرتغال سفر می‌کنند تا مذاکرات نهایی با باشگاه پورتو را برای جذب مهدی طارمی انجام بدهند و این بازیکن را جذب کنند.

ستاره ایرانی پورتو قبل از اینکه سه فصل برای این باشگاه به میدان برود و بدرخشد، در فصل ۲۰-۲۰۱۹ برای ریو آوه به میدان رفته و ۱۸ گل به ثمر رسانده و آقای گل شده بود که ممکن است در تقابل تیم سابق و فعلی بازی خداحافظی در پرتغال را انجام بدهد.

طارمی و شاید آخرین پوستر پورتو!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین