کد خبر: ۸۵۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۲:۰۶
تا دنیا دنیا است اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم

نصرالله: عربستان و مصر دست دوستی به سمت ایران دراز کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید حسن نصرالله،‌ دبیر کل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، روز جمعه ضمن درخواست از مصر و عربستان برای نزدیک شدن به ایران، تاکید کرد این جنبش بر خلاف خواسته آمریکا، هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، در شرایطی که آمریکا اعلام کرده است تنها به شرطی با جنبش حزب‌الله لبنان مذاکره خواهد کرد که این جنبش اسرائیل را به رسمیت بشناسد،‌ سید حسن نصر‌الله روز جمعه تاکید کرد حزب‌الله هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهد شناخت.

آمریکا جنبش حزب‌الله لبنان را یک سازمان تروریست می‌داند.

دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت عید میلاد حضرت محمد (ص) تاکید کرد ما به همه آنهایی که شرط و شروط برای ما تعیین می‌کنند صراحتا اعلام می‌کنیم که هرگز اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: «ما شرط و شروطهای آمریکائیها را رد می‌کنیم». وی تاکید کرد: «امروز، فردا، هزار سال دیگر و تا دنیا دنیا است و جنبش حزب‌الله نیز پابرجا است، ما اسرائیل را به رسمیت نخواهیم شناخت».

انگلیس که از متحدان اصلی آمریکا به شمار می‌رود هفته گذشته اعلام کرد با برقراری تماس در سطح پائین با مسئولان جنبش حزب‌الله لبنان موافقت کرده است اما آمریکا اعلام کرد قصد ندارد در این زمینه از انگلیس پیروی کند.

سید حسن نصر‌الله در عین حال از اینکه عربستان سعودی و مصر در این اواخر به سوریه نزدیک شده‌اند ابراز خرسندی کرد. سوریه از جنبش حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند.

رهبر حزب‌الله لبنان تاکید کرد هر گونه آشتی میان اعراب موجب تقویت ما خواهد شد. سید حسن نصرالله از ریاض و قاهره خواست دست دوستی به طرف تهران دراز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۴
0
0
تاريخ [...] نشان داده كه هركس با ايران دست داده ايران از پشت به ان كشور خنجر زده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۲/۲۴
0
0
از دولتمردان خاتمی می خواهم که آقای نصرالله را توجیه کنند، که در دوران خاتمی دولتهای مصر و عربستان چندین بار دست دوستی دراز کردند ولی پاسخ داده نشد. در ضمن خواهش می کنم که علت آن نیز گفته شود تا این مجاهد بزرگ متوجه اوضاع شوند. آقای دکتر خرازی می تواند توضیح کامل در این مورد بدهد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین