کد خبر: ۸۵۹۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

امیرعبداللهیان: عبارات سازنده‌ای از عربستان برای کمک به لبنان شنیدیم

وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به لبنان گفت: در گفتگو‌هایی که با مقامات عربستان انجام شد ما عبارات سازنده‌ای را از آن‌ها در خصوص کمک به وضعیت لبنان شنیدیم.
امیرعبداللهیان: عبارات سازنده‌ای از عربستان برای کمک به لبنان شنیدیم
آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه‌ای خود وارد بیروت، پایتخت لبنان شد.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که به همراه هیئتی عالی رتبه در بیروت هستم. ایران جز خیر، صلاح، آرامش و توسعه برای لبنان نمی‌خواهد.

امیرعبداللهیان ادامه داد: ما در گفتگو‌هایی که با مقامات عالی رتبه لبنان خواهیم داشت، همه طرف‌های لبنانی را دعوت می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر از طریق گفتگو و تفاهم نسبت به انتخاب رئیس جمهور اقدام کنند. 

وی افزود: طبعا این مردم و رهبران فهیم لبنان هستند که باید نسبت به انتخاب رئیس جمهور تصمیم بگیرند. از همه کشور‌های منطقه و فرامنطقه انتظار داریم در چارچوب همکاری‌های همه جانبه اقتصادی و تجاری به بهبود وضعیت اقتصادی در لبنان کمک کنند.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: معتقدیم که رهبران و مردم لبنان از درایت لازم برای اتخاذ تصمیم سیاسی در انتخاب رئیس جمهور و تکمیل این وضعیت سیاسی برخوردار هستند. ما همواره بهترین‌ها را برای دولت، ملت، ارتش و مقاومت لبنان از خدای سبحان خواستاریم.

وزیر امور خارجه همچنین گفت: در گفتگو‌هایی که با مقامات عربستان انجام شد ما عبارات سازنده‌ای را از آن‌ها در خصوص کمک به وضعیت لبنان شنیدیم. 

وی تصریح کرد: ما همه کشور‌ها را دعوت می‌کنیم به کمک و همکاری‌های اقتصادی به لبنان، و ایران هم حمایت‌های خود را از لبنان ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین