کد خبر: ۸۶۱۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

قلعه‌نویی نمی‌گذارد این نسل فوتبال بسوزد!

ناکامی تیم امید در رسیدن به مرحله نهایی انتخابی المپیک حالا تعدادی از بازیکنان این تیم در تیم ملی بزرگسالان شانس دیده شدن دارند.
قلعه‌نویی نمی‌گذارد این نسل فوتبال بسوزد!
آفتاب‌‌نیوز :

 یکی از مواردی که از اولین روز‌های سرمربیگری رضا عنایتی در تیم امید مورد توجه قرار گرفت، تعامل او با امیر قلعه نویی برای حضور برخی بازیکنان آینده دار در تمرینات امید‌ها بود.

فوتبال ایران بازیکنانی را به خود می‌بیند که شرایط قرار گرفتن در لیست تیم زیر ۲۳ سال را داشتند و از طرفی جزو نفرات مورد اعتقاد امیر قلعه نویی برای حضور در تیم ملی بزرگسالان بودند. نفراتی مثل یاسین سلمانی، سامان فلاح، اللهیار صیادمنش، امین حزباوی، محمدحسین اسلامی و... که سابقه دعوت به تیم ملی بزرگسالان را دارند و با موافقت قلعه نویی در اردو‌های تیم امید شرکت می‌کردند.

حالا با توجه به حذف زودهنگام تیم امید از بازی‌های المپیک پاریس و این مسئله که عملا این تیم بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو تا دور بعدی مقدماتی المپیک به تعطیلی کشیده می‌شود، نفرات مطرح امید‌ها شانس حضور در اردو‌های بعدی تیم ملی بزرگسالان را خواهند داشت.

بازیکنان مطرح این نسل از تیم زیر ۲۳ سال ایران امید زیادی داشتند تا بتوانند طلسم نرفتن به المپیک را بشکنند، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد تا حالا آن‌ها مراحل جدیدی را در فوتبال خود تجربه کنند. بی شک حضور این بازیکنان جوان و توانمند در اردو‌های بعدی تیم ملی نه تنها میانگین سنی تیم امیر قلعه نویی را پایین‌تر می‌آورد که می‌تواند گامی در راستای شکوفایی هرچه بیشتر استعداد‌های جوان فوتبال ایران در راه موفقیت درجام ملت‌های آسیا باشد.

امیر قلعه نویی همواره در دوران مربیگری خود نشان داده که به بازیکنان جوان هم بها می‌دهد و به همین خاطر احتمالا شاهد اضافه شدن برخی ستاره‌های تیم امید در تیم ملی بزرگسالان خواهیم بود و حتی شاید بعضی از آن‌ها در لیست نهایی جام ملت‌های آسیا نیز قرار بگیرند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین