کد خبر: ۸۶۱۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

این ستاره نکونام معادلات خط حمله استقلال را عوض می‌کند

تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای مهاجم استقلال است تا خودش را اثبات کند.
این ستاره نکونام معادلات خط حمله استقلال را عوض می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

وقفه تقریبا طولانی مدت در برگزاری بازی‌های لیگ، بازار دیدار‌های دوستانه را داغ کرده است. تعطیلی لیگ شاید به مذاق مربیان خوشایند نباشد، اما برای بازیکنانی که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده‌اند یک موقعیت ارزشمند است تا با درخشش در بازی‌های تدارکاتی خود را به کادرفنی تحمیل کنند.

پیمان بابایی یکی از آن بازیکنان است که با سودای رسیدن به ترکیب ثابت استقلال، در دیدار‌های تدارکاتی خوش می‌درخشد. او اگر چه در این فصل موفق به گلزنی نشده، اما در زمان‌هایی که به میدان رفته، با انرژی و دونده ظاهر شده است.

نیمکت نشینی برای تمام بازیکنان آزار دهنده است، طبیعتا پیمان بابایی نیز از این قاعده مستثنی نیست اگر چه با اضافه شدن بلانکوی آرژانتینی مسیر رسیدن بابایی به ترکیب ثابت کمی دشوارتر از قبل به نظر می‌رسد، اما این وینگر و مهاجم آذری با ادامه درخشش خود در دیدار‌های دوستانه، می‌تواند زنگ خطر را برای مهاجمان استقلال به صدا در بیارد و خود را به لاین آپ اصلی تیمش برساند.

تعویق بازی‌ها استقلال در هفته پنجم و ششم، تعطیلات آبی پوشان را طولانی مدت‌تر از سایر رقبا کرده است، با توجه به این شرایط جواد نکونام برای حفظ آمادگی تیمش، چاره‌ای جز پناه بردن به بازی‌های تدارکاتی ندارد، دیدار‌هایی که با توجه به درخشش بابایی و حضور مهاجم تنومند آرژانتینی شاید چند تغییر در ترکیب استقلال را در پی داشته باشد.

بابایی توانست در جدال برابر صنعت نفت گلزنی کند و پیش از آن نیز دروازه آریو اسلامشهر را باز کرده بود. گلزنی‌هایی که می‌تواند یک خبر خوب و مثبت برای جواد نکونام باشد. حال باید منتظر ماند و دید آیا پیمان بابایی می‌تواند تا شروع دوباره لیگ برتر، معادلات خط حمله استقلال را به نفع خود تغییر دهد یا که خیر.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین