کد خبر: ۸۶۲۳۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

جوابیه بیمه ایران به آفتاب‌نیوز و تهدید به شکایت!

شرکت بیمه ایران در پاسخ به گزارش آفتاب، ضمن ارائه توضیحاتی، این پایگاه خبری را تهدید به شکایت کرده است. این شرکت پیش از این نیز شکایتی علیه آفتاب نیوز ثبت کرده بود.
جوابیه بیمه ایران به آفتاب‌نیوز و تهدید به شکایت!
آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار مطلبی با عنوان "اعتراض شدید صد‌ها نماینده به مدیریت در بیمه ایران" در آفتاب‌نیوز(اینجا بخوانید)، روابط عمومی بیمه ایران جوابیه‌ای برای این پایگاه خبری ارسال کرده است. گفتنی است که گزارش آفتاب نیوز مستند به اسناد و مدارک دریافتی بوده است. پیش از این نیز این شرکت در پی انتشار نقد عملکرد بیمه ایران در آفتاب‌نیوز، شکایتی علیه این رسانه ثبت کرده بود.

متن کامل جوابیه بیمه ایران به شرح زیر است:

۱-شرکت سهامی بیمه ایران با اعمال سیاست‌های مدبرانه و عدم ارائه نرخ‌های غیرفنی برای صدور بیمه‌نامه، هدف اصلی خود را در ارائه بهترین خدمات به ذی‌نفعان و بیمه‌گذاران در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پرداخت خسارات متمرکز کرده و در این راستا با راه‌اندازی سامانه برخط و غیرحضوری بیمه ایران‌من و سامانه درمان‌پلاس، فاصله زمانی پرداخت خسارات را کاهش داده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به حضور بیمه‌گزاران و زیاندیدگان خدمات خود را ارائه می‌دهد و استقبال بیمه‍‌گزاران نشان‌دهنده کارایی و درستی این سیاست‌های اصولی است و عدم صدور بیمه‌نامه‌ها و قرارداد‌های بیمه‌ای با نرخ غیرفنی و ارائه شرایط مغایر با آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه به مفهوم عقب‌نشینی  از سهم بازار نیست.

توقف رشد زیان انباشته، افزایش توانگری مالی و کاهش زمان پرداخت خسارت درمان تا زیر ۵ روز نشان‌دهنده موفقیت برنامه‌های مدیریتی در بیمه ایران است.

۲- همکاران نماینده در بیمه ایران با درک شرایط وضعیت بازار بیمه کشور، ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با مدیران ارشد شرکت به ویژه مدیرعامل شرکت دارند و در همین راستا، گام‌های موثری در برقراری مناسبات برداشته‌اند.

علمدار منظری، رئیس جدید کانون انجمن‌های سراسری نمایندگان بیمه ایران در اولین اقدام پس از انتخابات این انجمن به دیدار مدیرعامل بیمه ایران رفته و انسجام درون‌خانوادگی را به رغم ادعای بدخواهان به همگان نشان دادند.

۳- بیمه ایران طبق روال همه‌ساله، سود مشارکت نمایندگان را  پس از تایید و تصویب صورت‌های مالی شرکت به حساب نمایندگان واریز میکند و در این راستا سود مشارکت در منافع مربوط به سال ۱۴۰۰ واریز شده و سود مشارکت سال ۱۴۰۱ نیز بزودی واریز خواهد شد.

۴- در زمینه شفافیت عملیات بیمه‌گری و امور مالی، بیمه ایران به گونه‌ای عمل کرده که گویی در اتاقی شیشه‌ای قرار دارد؛ از جمله این اقدامات برگزاری نشست مطبوعاتی مدیرعامل با اصحاب رسانه، راه‌اندازی ۲۷ داشبورد مدیریتی و سامانه سوت‌زنی و ارتباط مردمی و دیدار مدیران ارشد بیمه ایران با مردم و خبرنگاران در نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه بورس، بانک بیمه است. استفاده از داشبورد‌های مدیریتی موجب کاهش زمان و هزینه دسترسی به اطلاعات شفاف توسط مدیران و  نهاد‌های نظارتی بر اطلاعات و عملکرد بخش‌های مختلف شرکت شده است.

این موضوع خود نشان‌دهنده این است که نویسنده این گزارش، بدون مطالعه و آگاهی از روند فعالیت‌های شرکت، گزارش خود را منتشر نموده است.  

۵-بیمه ایران صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ را پس از برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع عمومی و تصویب صورت‌های مالی در سامانه کدال و روزنامه‌های رسمی شرکت منتشر کرده است. با توجه به شفافیت و انتشار صورت‌های مالی در سامانه کدال، پیشنهاد می‌کنیم مدیرمسئول محترم آن رسانه،  به منظور جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و بی‌اعتمادی بیمه‌گزاران و مدیران به رسانه‌های گروهی، مطالب را با دقت‌نظر بیشتری اخذ و منتشر نمایند.

بیمه ایران در سال‌های اخیر از طریق سایت رسمی شرکت، پیام‌رسان‌های داخلی، برگزاری نشست‌های تخصصی و مطبوعاتی، مصاحبه مدیران ارشد با رسانه‌های تخصصی، روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری و ...، صدور اطلاعیه و پیام‌های مختلف تلاش می‌کند کانال اطلاع‌رسانی صحیحی با مخاطبین خود ایجاد کند.  

با توجه به اینکه افکار عمومی و وجدان‌های بیدار و آگاه، انتظار اطلاع‌رسانی صحیح و بدور از حاشیه از رسانه‌ها دارند، امیدواریم مدیرمسئول پایگاه خبری آفتاب‌نیوز بدون غرض‌ورزی و با مطالعه و تدبر بیشتری که از الزامات ضروری در کارکرد رسانه محسوب می‌گردد، نسبت به انتشار اخبار و گزارشات اقدام کند.

بدیهی است بیمه ایران برای تثبیت حقوق حقه خود، حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
2
5
بیمه ایران کلا ...موقع ثبت نام یه چیزی میگن وقت قرارداد بیمه نامه چیز دیگه مینویسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
2
2
متاسفانه در شش ماهه اول سال 1402 بیش از 400 نفر از نیروهای شرکتی بیمه ایران شامل ارزیابان خسارت اتومبیل اعم از مالی و جانی ، ماده 50 ، افسران تحقیق ، پزشکان معتمد و نیروهای ثبات ، اخراج شده اند این نیروها بیش از 6 الی 7 سال سابقه خدمت داشتند و با کمترین حقوق کار می کردند بعضاً با یک الی سه ملیون تومان و در طی سه ماهه اخیر اخراج شدند و این مسئله باعث شده پرداخت خسارات مالی و جانی چندین ماه با تاخیر صورت پذیرد و تقریبا اکثر همکاران و کلیه زیان دیدگان از این بابت بشدت ناراحت و معترض هستند لیکن کسی پاسخگو نیست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
1
3
شرکت بیمه ایران ، بدترین شرکت بیمه ای در کشور ایران هست ، شرکت بیمه ایران شعبه مرکزی استان مازندران ، بدترین شرکت بیمه در کشور میباشد.
علیرضا میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
1
4
باسلام
آفتاب نیوز از عده منفعت طلب که منافعشون رو مدیرعامل جدید به خطر انداخته ، و جلوی رانت بازیشون رو گرفته پول گرفته که بر علیه مدیرعامل فعلی که قطعا انسان شریفی هست جو سازی کنن ، تا اینجوری عقده گشایی کنن ....
لعنت به کارمندان نالایق و منفعت طلب....
علیرضا میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
3
2
آفتاب نیوز اگه صداقت داشت ، نظر قبلی منو منتشر می‌کرد، شما خبرنگار نیستید منفعت طلبید ، خوب کاری کردند شکایت کردن امیدوارم تا آخرش ادامه بدن .....
سیدرضا ساداتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
2
1
با سلام و احترام
بنده بازنشسته بیمه ایران هستم و همچنین در حال حاضر نمایندگی بیمه ایران را دارم .
جناب آقای حسن شریفی مدیر عامل بیمه ایران رو از گذشته های بسیار دور میشناسم و ایشان فردی سلیم النفس و مدیری مدبر است ، کارهای بسیار بزرگی در زمان مدیریت ایشان در بیمه ایران انجام گردیده و شاید شاخص ترین آنها ، خسارت برخط بیمه های اتومبیل و بعد از آن ، خسارت بر خط بیمه درمان باشد .
معاونین مدیر عامل و همچنین مدیران ستادی اینشرکت ، از خوشنام ترین افراد حاضر در بیمه ایران هستند و به بهترین شکل ممکن در حال انجام وظیفه هستند .
سیدرضا ساداتی (بازنشسته بیمه ایران )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
0
0
حرف ...
نماینده های خود شرکت ایران تا ۳ماه تمدید قرارداد امسالشون زمان برد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین