کد خبر: ۸۶۲۴۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
پیروزی مهم الاتحاد بدون بنزما و حمدالله

حریف سپاهان بالاتر از الهلال و النصر صدرنشین شد

الاتحاد در غیاب دو ستاره اصلی خود در خط حمله و به لطف درخشش انگولو کانته، از سد الفتح عبور کرد.
حریف سپاهان بالاتر از الهلال و النصر صدرنشین شد
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال الاتحاد در دیداری از هفته ششم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان و بدون حضور بنزما و عبدالرزاق حمدالله، موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد الفتح عبور کرده و به صدر جدول رده‌بندی دوری روشن برسد.

این دیدار در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده و با غافلگیری میزبان آغاز شد. روی یک ضربه کاشته، ارسال مراد باتنا با ضربه سر مروان سعدان همراه شد و الفتح موفق شد به گل نخست بازی دست یابد.

الاتحاد در دقیقه ۳۸ این گل را جبران کرد. انگولو کانته پس از انجام یک حرکت تکنیکی، از میان دو بازیکن الفتح عبور کرد و با یک پاس دیدنی، رومارینیو را صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک ضربه بغل پای نرم و حساب شده به گوشه دروازه، گل تساوی را به ثمر رساند.

میزبان رد نخستین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، به گل برتری دست یافت. پس از اینکه کانته در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با یک دریبل کشویی دیدنی، کاپیتان الفتح را از جریان بازی خارج کرد و سپس با یک ضربه بغل پای تماشایی، توپ را به طاق دروازه حریف چسباند تا حساب کار ۲ بر یک شود.

در نهایت نیز الاتحاد توانست این برتری را تا پایان حفظ کند. با توجه به توقف الهلال، شاگردان نونو اسپریتو سانتو موفق شدند به صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان صعود کنند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین