کد خبر: ۸۶۴۷۳۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

خوشحال‌ترین پدر دنیا: باران اشک در آنفیلد!

الکسیس مک آلیستر، ستاره لیورپول، می‌گوید پدرش از تماشای بازی دو پسرش مقابل هم اشک ریخته است.
خوشحال‌ترین پدر دنیا: باران اشک در آنفیلد!
آفتاب‌‌نیوز :

یورپول شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف یونیون سن شیلواز رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

اتفاق خاص و جالبی که در این دیدار رخ داد این بود که برادر الکسیس مک آلیستر که کوین مک آلیستر نام دارد در ترکیب تیم حریف حضور داشت و همین باعث شده بود که این بازی برای این خانواده بسیار ویژه و فراموش نشدنی باشد. 

این دو بازیکن آرژانتینی شب گذشته پیش از شروع بازی در حالی که کنار زمین مشغول گفتگو و خوش و بش بودند دیده شدند و پدر آنها هم برای تماشای این اتفاق خاص راهی ورزشگاه آنفیلد شده بود تا تقابل دو پسرش را برابر یکدیگر از نزدیک ببیند. 

ستاره لیورپول که تابستان امسال راهی این باشگاه شده است پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «پدرم کمی گریه کرد! این اتفاق بسیار خوبی بود... لحظه‌ای بسیار احساسی بود. پدرم به خوبی می‌داند که این چه معنایی دارد.»

کوین و الکسیس مک آلیستر چند روز قبل با سایت رسمی باشگاه لیورپول هم گفته کرده و برای هم پیش از این بازی جذاب کری خوانده بودند و آرزوی باخت طرف مقابل را داشتند که در نهایت این دیدار با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

خوشحال‌ترین پدر دنیا: باران اشک در آنفیلد!

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین