کد خبر: ۸۷۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
سامانه پدافندی جدید رونمایی می‌شود

وزیر دفاع: قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی یک سامانه پدافندی بردبلند به نام «شهید علی‌وردی» در هفته‌های آینده خبر داد.
وزیر دفاع: قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد
آفتاب‌‌نیوز :

امیر محمدرضا آشتیانی امروز در حاشیه حیاط دولت در جمع خبرنگاران از رونمایی یک سامانه پدافندی برد بلند در هفته‌های آینده خبر داد، گفت: در نظر داریم یک سامانه پدافندی برد بلند به نام «شهید علی‌وردی» را رونمایی کنیم که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران و تأثیر آن بر دیپلماسی دفاعی کشورمان اظهار کرد: ما از قبل هم ارتباط و تعاملات دفاعی با کشورهای مختلف را داشته‌ایم و رفع تحریم‌های تسلیحاتی، می‌تواند منجر به تعاملات بیشتر شود.

امیر آشتیانی افزود: صرفاً مباحث ما دفاعی نیست بلکه علمی، فناوری و غیر نظامی هم هست که می‌تواند به این موارد کمک کند؛ پایان تحریم‌های تسلیحاتی همچنین صادرات و واردات ما در حوزه دفاعی را افزایش خواهد داد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند، آن‌ها نیز در کنار صهیونیست‌ها در این باتلاق قرار گرفته‌اند و قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد.

وی افزود: کشورهای منطقه آزادی‌خواهان جهان مردم منطقه مسلمانان جهان تا حدی صبر می‌کنند حتماً همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میز دارند و در حال بررسی آن هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین