کد خبر: ۸۷۲۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
لیگ قهرمانان آسیا؛

برتری پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه نخست

تیم پرسپولیس نیمه نخست بازی با استقلال را با تک گل وینگر خود به پایان رساند.
برتری پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم‌های پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در ورزشگاه ملی دوشنبه برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.

لحظات حساس بازی

در دقایق ابتدایی بازی نبیل باهوئی مهاجم سوئدی سرخ‌پوشان فرصت داشت تا گل نخست بازی را وارد دروازه استقلال کند اما تیرک دروازه مانع گلزنی این مهاجم شد.

در دقیقه ۱۴ بازی وحدت هنانوف در موقعیتی خوب در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و فرصت داشت تا دروازه تیم سابق خود را باز کند اما یتیموف شوت مدافع تیم ملی تاجکستان را مهار کرد و مانع گلزنی وی شد.

دقیقه ۲۸ بازی با خطای مدافعین حریف روی محمد عمری در پشت محوطه جریمه سرخ‌پوشان در یک موقعیت خوب صاحب ضربه ایستگاهی شدند. ترابی پشت این ضربه ایستگاهی ایستاد و موفق شد با ضربه‌ای استادانه و تماشایی دروازه استقلال را باز کند تا پرسپولیس از میزبان خود پیش بیفتد.

دقیقه ۳۳ بازی بازیکنان استقلال روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شدند که بیرانوند بی‌محابا جلو کشید و دروازه پرسپولیس خالی شد. ضربه سنین سبایی مهاجم استقلالی‌ها در آستانه گل شدن بود که بیرانوند این ضربه را مهار کرد.

دقیقه ۳۵ بازی پرسپولیسی‌ها روی فرار ترابی صاحب موقعیت گلزنی شدند که ضربه زننده گل نخست بازی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

۴ دقیقه بعد مهدی ترابی باز هم روی ضد حمله صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی توپ را به عمری رساند و این بازیکن می‌توانست گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند که سنگربان استقلال مانع آن شد تا در پایان نیمه نخست با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان برسد.

تیم داوری : داور: احمد العلی کمک‌ها: عبدالهادی العنزی و احمد صادق همگی از کویت

تیم کمک داوری ویدئویی:‌ عبدالله الکندری و هاشم آل ابراهیم.

ترکیب اولیه پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و نبیل باهویی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب اولیه استقلال تاجیکستان

رستم یتیموف، ایوان نووسلیچ، سدیوجون قوربانوف، آرتور کارتاشیان، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سنین سبایی

سرمربی : ایگور چرفنچکو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین