کد خبر: ۸۷۲۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

خمس: سوت‌های مشکوک زده نشود، استقلال را می‌بریم!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با اشاره به اهمیت همراهی هواداران این تیم در تمامی بازی‌ها از جمله دیدار پیش رو برابر استقلال، مدعی شد که «اگر سوت‌های مشکوک زده نشود»، آبی‌ها را در آزادی خواهند برد.
خمس: سوت‌های مشکوک زده نشود، استقلال را می‌بریم!
آفتاب‌‌نیوز :

پاکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم.

سرمربی تراکتور در خصوص ارزیابی‌اش از رقیب، توضیح داد: استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار دارد. دیدار سختی داریم، اما فکر می‌کنم تیم‌ها با تمام ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

وی افزود: امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چهارچوب ورزش پیش برود.

خمس با اشاره به طلسم برد استقلال در ورزشگاه آزادی نیز اضافه کرد: اگر بازی فردا از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود؛ برنده می‌شویم.

سرمربی اسپانیایی‌ها تراکتور در رابطه با حضور پرتعداد هواداران این تیم در دیدار‌های خارج از خانه به ویژه در ورزشگاه آزادی، گفت: همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها خوشحال کننده و حمایت آنان برای ما بسیار حائز اهمیت است. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم. مطمئناً آن‌ها فردا به ما کمک خواهند کرد.

خمس همچنین درباره غایبان تراکتو در دیدار برابر استقلال نیز افرود: به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور فردا از ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین