کد خبر: ۸۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

عبدالملکی: مردم پس از حضور در این فرودگاه، تفاوت را احساس خواهند کرد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با اشاره به اتمام و آماده افتتاح فرودگاه مدرن جدید در کیش گفت: سرعت اتمام طرح‌های لجستیک در مناطق آزاد ۲ برابر شده است.
عبدالملکی:  مردم پس از حضور در این فرودگاه، تفاوت را احساس خواهند کرد
آفتاب‌‌نیوز :

«حجت‌الله عبدالملکی» شامگاه دوشنبه در یک گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه ایجاد زیر ساخت‌های سخت افزاری اقتصاد بین الملل مورد توجه ویژه دولت قرار دارد، افزود: طرح‌های بزرگ لجستیکی در حوزه فرودگاه، بنادر و خط آهن در مناطق آزاد اجرا می‌شود که ترمینال مدرن فرودگاه کیش یکی از آنها است.

وی با بیان اینکه، جهانی سازی راهبرد اصلی ما در توسعه است و ایجاد زیرساخت‌های لجستیک برای تحقق این راهبرد در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: اتمام فرودگاه جدید کیش با تلاش شبانه روزی دولتمردان، اتفاق مبارکی است که مردم ایران از آن بهره مند خواهند شد.

مشاور رییس جمهور گفت: پیشرفت حدود ۳۰ درصدی این طرح طی ۲ سال گذشته یک اقدام جهادی بود که به مردم هدیه شد.

وی با بیان اینکه ترمینال جدید فرودگاه کیش دارای تراز استانداردهای جهانی و هوشمند است، گفت: مردم پس از حضور در این فرودگاه تفاوت را به وضوح احساس خواهند کرد.

پایانه فرودگاه بین المللی کیش با قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و با زیربنای ۴۹ هزار متر مربع به عنوان مدرن‌ترین فرودگاه کشور محسوب می‌شود که افتتاح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین