کد خبر: ۸۷۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۳

اژه‌ای: در دولت نهم با بسیج همکاری خوبی داشتیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات گفت: «وزارت اطلاعات در دولت نهم با همكاری نهادهای مختلف انقلاب همچون بسیج، در كشف، خنثی سازی و مقابله با اقدامات دشمن و ضد انقلاب همكاری خوبی داشته و توفیقات بسیار زیادی را نیز كسب كرده است».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، غلامحسین محسنی اژه‌ای با بیان اینكه بسیج یک شجره طیبه در نظام است كه ثمرات و فواید آن را در ادوار مختلف انقلاب كاملا لمس كرده ایم، گفت: «بسیج نه تنها در بحث تامین امنیت مردم، اقدامات مهمی را اجرا كرده است بلكه انشاءالله اگر فرهنگ بسیجی در اقشار مختلف توسعه و تعمیق یابد، سلامت جامعه تضمین خواهد شد و این موضوع، در بحث امنیت هم نقش موثری دارد».

وی با یادآوری اینكه در دوران حضور خود به عنوان وزیر اطلاعات شاهد اقدامات مهم و موثر بسیج در كمک به تامین امنیت پایدار مردم بوده است، گفت: «حضور بسیج در تمامی اقصی نقاط كشور همواره موجب آرامش خاطر مردم بوده است».

وزیر اطلاعات تاكید كرد: «وزارت اطلاعات در دولت نهم با همكاری نهادهای مختلف انقلاب همچون بسیج، در كشف، خنثی سازی و مقابله با اقدامات دشمن و ضد انقلاب همكاری خوبی داشته و توفیقات بسیار زیادی را نیز كسب كرده است».

اژه‌ای با اشاره به اینكه نباید ثمرات و اقدامات مهم بسیج را در یك حوزه خاص همچون امنیت خلاصه كنیم، گفت: «بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب ظرفیتی است كه اگر در همه حوزه‌ها توسعه یابد، انقلاب با سرعت بیشتر در راه پیشرفت گام بر می دارد و انشاءالله همه ما در جهت پیشبرد اهداف انقلاب بسیجی وار عمل كنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۴
0
0
فرهنگ بسیجی وار فرهنگ احمدی وار نیست عزیزم. شما اگر نظرت در مورد بسیج این است چرا مسجد ما را چ.ن ما بسیجی ها از افکار موسوی دفاع میکنیم ، بستید.
ما و چند مسجد دیگر که همین بلا سرشان آمده و به دلیل آشنا سازی مردم با سرمایه ای همچون موسوی بسته شده ، به شما می گوییم ، اگر شاه از مساجد ترسید و آنها را بست ، پس شما هم از مساجد می ترسید که آنها را می بندید. مراجع قم ، ای علما . ای اسلامیون ، کجایید.
؟؟؟
مساجد را بستند. ازشان بپرسید ، پس چرا مساجدی که برای احمدی نژاد تبلیغ می کنند را نمی بندید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین