کد خبر: ۸۷۶۴۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

لیگ قهرمانان آسیا؛ صعود الاتحاد و اولین برد الدحیل

در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد با پیروزی برابر آلمالیق ازبکستان به مرحله حذفی صعود کرد و الدحیل با پیروزی برابر استقلال تاجیکستان، اولین بردش را کسب کرد.
لیگ قهرمانان آسیا؛ صعود الاتحاد و اولین برد الدحیل
آفتاب‌‌نیوز :

هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب با برگزاری ۲ دیدار از گروه‌های C و E پیگیری شد.

در گروه C، الاتحاد عربستان در تاشکند برابر آلمالیق ازبکستان ۲ بر یک به پیروزی رسید. در این دیدار عبدالرزاق حمدالله در دقایق ۳۰ و ۳۴ برای الاتحاد و بواکی در دقیقه ۷۸ برای آلمالیق گلزنی کردند.

الاتحاد با این برد ۱۲ امتیازی شد و صعودش را به عنوان تیم اول قطعی کرد. آلمالیق هم بدون امتیاز در جایگاه آخر گروه قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه، از ساعت ۲۱:۳۰ سپاهان و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. سپاهان و نیروی هوایی با ۷ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و برای صعود به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم تلاش می‌کنند.

در گروه E، الدحیل با نتیجه ۲ بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست داد. مایکل اولونگا در دقایق ۴۷ و ۸۹، گل‌های الدحیل را به ثمر رساند.

الدحیل با این برد ۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. استقلال تاجیکستان هم با ۲ امتیاز در رده چهارم ایستاد.

در دیگر بازی این گروه، از ساعت ۲۱:۳۰ النصر عربستان و پرسپولیس به مصاف هم رفته‌اند. در گروه E، النصر پیش از این دیدار با ۱۲ امتیاز، صعودش را به مرحله دوم قطعی کرده است. پرسپولیس هم با ۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین