کد خبر: ۸۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵

جزئیات تازه از حملات موشکی سپاه به سوریه و عراق

مقامات عراقی از شنیده شدن صدای چندین انفجار در اربیل عراق خبر دادند. گفته می‌شود که در پی این حملات فعالیت فرودگاه اربیل متوقف شده است. برخی منابع امنیتی عراق می‌گویند که حملات «بسیار شدید» بوده‌اند و همزمان نیروهای ائتلاف بین المللی «۳ پهپاد» را که بر فراز فرودگاه پرواز می‌کرده‌اند سرنگون کرده‌اند.
جزئیات تازه از حملات موشکی سپاه به سوریه و عراق
آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع امنیتی عراقی به شبکه خبری «ای‌بی‌سی نیوز» گفت که چندین انفجار در نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل عراق گزارش شده است.

این منبع همچنین مدعی شد که نیروهای ائتلاف سه پهپاد را در نزدیکی فرودگاه اربیل در عراق سرنگون کردند.

به گزارش ایلنا، سپاه پاسداران ایران مسئولیت این حملات را برعهده گرفته و اعلام کرده است که مقر جاسوسان و گردهمایی‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داده است.

یورونیوز نیز نوشت: یک مقام عراقی در گفتگو با شبکه خبری ای بی سی آمریکا ادعا کرد که چهار نفر در حملات موشکی ایران کشته شده‌اند با این وجود هیچ آمریکایی یا نیروی ائتلاف بین المللی در این حملات کشته نشده‌اند.

هنوز به صورت رسمی هیچ آماری از شمار احتمالی کشته شدگان منتشر نشده‌ است.

برخی رسانه های فارسی نیز از کشته شدن پیشوا ضایی، تاجر کرد و همسرش در جریان حملات سپاه خبر داده اند. این رسانه ها گفته اند که منزل این تاجر کرد مورد حمله موشکی سپاه قرار گرفته است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین