کد خبر: ۸۸۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۶

اژه‌ای: آقای ف (رانتخوار) بازداشت شده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات گفت: «به اعتقاد من ملت ایران شایسته‌ترین مردم برای خدمت هستند». 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در حاشیه دیدار مردمی اعضای دولت با مردم غرب تهران در جمع خبرنگاران اظهاركرد: «من با تمام وجود به این‌که بگویم خادم ملت هستم، افتخار می‌کنم؛ چرا که این ملت شایستگی نوکری و خادمی را دارند».

محسنی اژه‌ای با اشاره به برخی مراجعات مردمی در حاشیه این دیدار درباره مشکلات برخی تعاونی‌های صوری مسکن و رانت خواریی‌هایی در این باره گفت: «بسیاری از مشکلات و مسائلی که برای مردم در این زمینه به وجود می‌آید، به دلیل کم‌توجهی و آنها در این زمینه است».

وزیر اطلاعات به یک نمونه رانت‌خواری در تهران و مراجعات مکرر مال‌باختگان به وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت: «در این زمینه شخصی به نام آقای ف به عنوان متهم اصلی این پرونده دستگیر و به دستگاه قضایی تحویل داده شد».

محسنی اژه‌ای اظهاركرد: «وزارت اطلاعات در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مال‌باختگان به حقوقشان برسند و تلاش کرده تا تمامی اموال این فرد را شناسایی کند تا پول‌های مردم بازگردانده شود».

اژه‌ای یادآور شد: «این شخص و همكارانش به مردم قول داده بودند در ازای پرداخت مبلغ كمی یک واحد آپارتمان به افراد داده می‌شود».

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: «مردم باید به این نوع موارد توجه کافی داشته باشند‌، زیرا در هیچ نقطه‌ای از این کشور با این مبالغ کسی صاحب خانه نمی‌شود؛ پس معلوم است این نوع معاملات از ابتدا رنگ و بوی کلاهبرداری می‌دهد».

محسنی اژه‌ای در پایان گفت: «البته ما قبول داریم افرادی که مشکل مسکن دارند، به هر تلاشی دست می‌زنند تا صاحب خانه شوند، و دولت وظیفه دارد در این خصوص مقدمات ابتدایی را برای صاحبخانه شدن همه افراد فراهم کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۵
0
0
خداوند خيرتان دهد.
ناشناس
|
Dominican Republic
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۲
0
0
آقای میم هم بازداشت شد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین