کد خبر: ۸۸۸۹۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
عنابستانی، عضو کمیسیون تلفیق:

مشخص نیست در مورد ناترازی بودجه چطور به رئیس‌جمهور گزارش می‌دهند

«نمی‌دانم چطور به رئیس جمهور گزارش می‌دهند که مصاحبه‌هایی در خصوص ناترازی بودجه و افزایش هزینه‌های دولت انجام شده است.»
مشخص نیست در مورد ناترازی بودجه چطور به رئیس‌جمهور گزارش می‌دهند
آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با تاکید بر اینکه دولت در این دوره بیشترین همکاری را از جانب مجلس در تدوین بودجه دیده است، گفت: نمی‌دانم چطور به رئیس جمهور گزارش می‌دهند که مصاحبه‌هایی در خصوص ناترازی بودجه و افزایش هزینه‌های دولت انجام شده است.

علی اصغر عنابستانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه، ۷ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده در جریان بررسی تبصره ۱۰ بودجه ۱۴۰۳، عنوان کرد: امروز با مصاحبه‌های متعددی از عزیزان دولتی مواجه هستیم و حتی خود آقای رئیس جمهور نیز چنین اظهاراتی را داشته است که نمی‌دانم چطور به ایشان گزارش دادند که مجلس بودجه را ناترازتر و هزینه‌های دولت را افزایش داده است که رئیس جمهور نیز چنین مصاحبه‌ای انجام داده است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول هفته گذشته در صحن و کمیسیون تلفیق همه تلاش ما این بود که هزینه‌های بودجه افزایش پیدا نکند و بودجه ناتراز نشود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه، تصریح کرد: دولت یکی از بهترین همکاری‌ها را در تدوین بودجه از مجلس دیده است، اما مصاحبه‌ها کار خوبی نیست و فرافکنی محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین