کد خبر: ۸۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۳۱

آقاتهرانی: احمدی‌نژاد از همه زرنگ‌تر است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرتضی آقا تهرانی معتقد است: «اگر هر اشکالی به احمدی‌نژاد نسبت به دیگر مسوولان وجود داشته ولی در مقام مقایسه از همه زرنگ‌تر است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، نماینده تهران در مجلس طی گفتگویی با روزنامه اعتماد که در شماره روز چهارشنبه این نشریه منتشر شده است در پاسخ به سوالی در مورد انتقاد نمایندگان مجلس از سفرهای استانی گفته است: «از نمایندگان استان‌های محروم بپرسید. از آقای امیری که بچه کرمان است، سوال کنید. چند هزار کپر را ایشان تبدیل به سوییت کرده است؟ من خودم دیدم. در ضمن مگر می‌شود همه مصوبات را اجرایی کرد. در هیچ کجای دنیا هم این گونه نیست».

آقا تهرانی در مورد شعار آوردن نفت بر سر سفره مردم هم گفته است: «این شعار را آقای احمدی نژاد نداد اما به نظر ما مطلب درستی است، باید هم چنین اتفاقی بیفتد. باید دید آقای احمدی‌نژاد در این راستا چه کاری انجام داده است.کار سهمیه‌بندی بنزین و طرح تحول ایشان در همین راستا بود. اگر طرح تحول اجرایی می‌شد این شعار هم عملیاتی می‌شد اما آقای احمدی نژاد تنها تصمیم گیرنده که نیستند». 

آقا تهرانی همچنین معتقد است: «اگر بنا باشد طرح‌های احمدی‌نژاد که نیمه کاره است، تمام شود فقط خودش را می‌خواهد و گرنه هیچ کس دیگر نمی‌تواند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
قدر زرنگ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۳۰
0
0
وای بر کشوری که شما استاد اخلاق آن هستید !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین