کد خبر: ۸۹۱۹۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان با حضور مدیر شبکه کودک و رییس سازمان تعلیم و تربیت کودک در باغ کتاب برگزار شد.
رونمایی از سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ویژه کودکان
آفتاب‌‌نیوز :

در این مراسم، معاون وزیر و رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با تاکید بر رسالت اصلی این سازمان که در خط مقدم تربیت کودکان ایران زمین قرار دارد، گفت: هدف از تولید سرود ملی به شکل پویانمایی، انس و الفت کودکان با سرود ملی کشورمان است.

همتی فر در ادامه افزود: از جمله برنامه‌های اصلی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پخش این اثر ارزشمند در تمام مراکز و زیرمجموعه‌های تحت مدیریت این سازمان است.

مدیر شبکه کودک و امید نیز ضمن تقدیر از تولید این اثر، از پرچم و سرود ملی به عنوان نماد‌های هویت ساز یاد کرد و گفت: دو مولفه پرچم و سرود از جمله نشانه‌هایی است که هویت ملی ما را شکل می‌دهد.

باطنی در ادامه افزود: پخش هر روزه این نماد‌های هویت ساز باعث شکل گیری هویت ملی کشورمان در ذهن و روان کودکان ایران زمین می‌شود.

وی در ادامه از طرح شبکه کودک برای پخش اذان و تلاوت قرآن برای کودکان گفت و خاطرنشان کرد: شبکه کودک و امید با هدف نهادینه کردن ارزش‌های دینی، تولید آثار دینی از جمله اذان و تلاوت قرآن که کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند در دستور کار دارد که نمایش سرود ملی به شکل انیمیشن از جمله طرح‌های نوین شبکه برای کودکان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین