کد خبر: ۸۹۱۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۵

دانشجويان اصولگرای حامی موسوی هم آمدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجمع دانشجويان اصولگرا و آزاد انديش حامی میرحسین موسوی «مداوا» اعلام موجودیت کردند.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، متن اطلاعیه این دانشجویان که با صدور آن در حمايت از میرحسین موسوی در انتخابات آتی، رسماً فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، به این شرح است:

دهه چهارم انقلاب، دهه پيشرفت و عدالت، دهه‌ای که در انتهای آن، کشور ما می‌بايست کشوری توسعه يافته باشد با جايگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هويت اسلامی و انقلابی و الهام بخش در جهان اسلام آغاز شده است. 

چنين اهدافی محقق نخواهد شد مگر آنکه اداره مملکت با حضور نخبگان و عقلای جامعه صورت گيرد. 

اهداف محقق نمی‌شود مگر آنکه فارغ از شعارهای احساسی، با برنامه‌های اجرايی و روشهای عقلانی مسير آينده را با کمترين خطا و خطر طی نمود. 

معتقديم «عدالت»، اين شعار اصيل انقلاب در حال حاظر در سر و صدا و هياهو و شعارهای احساسی به محاق رفته است. 

معتقديم تنها سخن از عدالت، عدالت آفرين نيست و اجرای عدالت نياز به برنامه، طرح و استرات‍ژی دارد. 

و اما در اين زمان ردای خدمت صادقانه را بر اندام او مناسب می‌بينيم، او که نشان داده است محور وحدت همه نخبگان علمی و اجرايی كشور بوده و معدن تجربه از ساليان دور است. او که شخصيتی ساده زيست است، کسی که در سالهای پر درد اين انقلاب، درد اداره مملکت کشيد تا نکند درد سختی زندگی، مردم را از پای درآورد. مردی که در سالهای سخت اين انقلاب، يار ديرين امام و انقلاب بود. 

مجمع دانشجويان اصولگرا و آزاد انديش (مداوا) با نام و ياد خدای رحمان و در راستای آرمانهای امام راحل و رهبری معظم، با اعلام حمايت خود از كانديداتوری «مهندس مير حسين موسوی» در انتخابات رياست جمهوری دهم، اعلام موجوديت کرده و از جميع دانشجويان با تفکر اصولگرايی آزاد انديش دعوت می‌نمايد با حضور فعال خويش در صحنه، «جنبش دانشجويی» را نمود جامع بخشيده و با انتخاب اين «اصلح مقبول» گامی بلند در راه تحقق اهداف آرمان خواهانه خويش بردارند. 

می‌دانيم كه وی نه آنچنان خشک و بی‌روح است كه نقد نشنود و نپذيرد و نه آنچنان بی‌اراده و بی‌برنامه كه آلت دست عده‌ای منفعت طلب قرار گيرد.
 
ميرحسين را شخصيتی متفکر، کارآمد، پر اراده و بااخلاص به همراه تيم اجرايی متشکل از نخبگان دانشگاهی، زيرک و با تقوا به همراه برنامه‌هايی دور انديشانه و قوی يافتيم.
 
مردی كه ذكاوت، دورانديشی و نقد پذيری بهشتی و اخلاص و بی‌ريايی رجايی را به ارث برده است.
 
شرط عقل حکم می‌کند که ايران از همه دانش و تجربه اندوخته خود در مدت 30 سال بهره ببرد و با سرعت و شتابی روز افزون به پيش رود، نه آنکه زمام همه امور به دست يک شخص قرار گيرد. دولتی ميخواهيم كه نه فقط تكيه بر يک شخص كه برآيند نخبگان علمی و اجرايی در زمينه‌های فرهنگی و اقتصادی باشد. 

ديگر فرصت آزمون و خطا نيست. نياز به كسی است كه همه افكار و سلايقِ مناسب و متناسب با اسلام و آرمانهای انقلاب را با هدف رشد و پيشرفت جامعه گرد خود جمع كند، محور وحدت گردد و با سرعتی برآمده از هم افزايی افكار و نظرات نخبگان ،كشور را پيش برد. دردهای كشور مداوا نخواهد شد مگر با وحدت همه نيروهای خدوم كشور و با حاكميت عقل و حكمت. 

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته
مجمع دانشجويان اصولگرا و آزادانديش(مداوا)
28 ارديبهشت 88
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین