کد خبر: ۸۹۴۵۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۲

نماینده کرمان: مردم در موسوی صداقت یافته‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده کرمان در مجلس صداقت را یکی از مهمترین ویژگی‌های میرحسین موسوی عنوان کرد و گفت: «مردم تشنه صداقتند و در این دوره صداقت را در مهندس موسوی یافته‌اند».

محمدعلی کریمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، با انتقاد از رفتار انتخاباتی دولت گفت: «متاسفانه دولت با استفاده از همه امکانات دولتی جهت تبلیغ انتخاباتی به صحنه آمده است».

استاندار سابق کرمان با یادآوری اینکه به عنوان مثال حتی بحث افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی موضوعی است که در لایحه بودجه دولت برای امسال پیش‌بینی نشده بود و این مسئله را کمیسیون تلفیق مجلس تصویب کرد و بعد به صحن علنی مجلس آمد ادامه داد:‌ «حتی در نامه‌ایی که آقای رئیس‌جمهور در اعتراض به برخورد مجلس با لایحه بودجه به آقای لاریجانی نوشته بود از این مسئله هم انتقاد کرده بودند که چرا این کار در مجلس صورت گرفت و جای تاسف است که این دولت حتی از این نوع مباحث در جهت تبلیغات انتخابات استفاده می‌کنند».

وی بحث پرداخت سهام عدالت به ویژه در روستاها و نقاط دوردست، سفرهای استانی دولت و قانون جامع خدمات کشوری را از دیگر مواردی عنوان کرد که دولت نهم از آنها استفاده تبلیغاتی می‌کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم یکی از بدشانسی‌های میرحسین موسوی را این دانست که باید با چنین رئیس‌جمهوری رقابت کند که همه امکانات را در اختیار دارد و از آنها استفاده تبلیغاتی می‌کند.

کریمی با همه این موارد وضعیت میرحسین موسوی را روبه‌ رشد عنوان کرد و گفت:  «اگر به نظر سنجی‌ها هم رجوع شود مشاهده می‌کنیم که وضعیت مهندس موسوی رشد بسیار خوب داشته و مردم تشنه صداقتند که این صداقت را هم در میرحسین موسوی پیدا کرده‌اند».

این نماینده مجلس مهمترین ویژگی برای یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی را صداقت عنوان کرد و گفت: «امیدواریم همین‌طور روز‌به روز آرای مهندس موسوی روبه‌ رشد باشد کما اینکه تاکنون چنین بوده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین