کد خبر: ۸۹۴۹۱۲
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

حسین کنعانی زادگان مامور تحویل گرفتن تازه وارد‌های پرسپولیس

حسین کنعانی زادگان اتفاقات بعد از بازی اراک را کاملا فراموش کرده است.
حسین کنعانی زادگان مامور تحویل گرفتن تازه وارد‌های پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اتفاقات اطراف اتوبوس پرسپولیس در اراک و واکنش کنعانی‌زادگان که منجر به صدور رای کمته انضباطی علیه این بازیکن شد به نظر می‌رسد او این ماجرا را فراموش کرده و روی بازی‌های تیمش تمرکز کرده است.

بعد از آن اتفاق کنعانی‌زادگان دوباره مورد انتقاد قرار گرفت و به خاطر یکی دو رفتار عجیب در سال‌های اخیر انتقاد شنید، اما در بازی با تراکتور فارغ از هر حاشیه‌ای کارش را به خوبی انجام داد و پرسپولیس در آن مسابقه با وجود اینکه چیزی حدود سی دقیقه تحت فشار حملات حریف بود خط دفاع و دروازه سربلند از زمین بیرون آمدند.

کنعانی زادگان که بازیکن بسیار شوخی است در تمرین روز یکشنبه و برفی پرسپولیس با بازیکنان تازه وارد تیم خود گرم گرفت و اورونوف و خدابنده لو را در آغوش کشید.

کنعانی سعی کرد برای این بازیکنان تازه وارد فضایی صمیمانه در تمرین ایجاد کند و به نوعی مامور تحویل گرفتن آن‌ها در تمرین بود.

مدافع میانی پرسپولیس که در دو سه هفته پایانی نیم فصل به خاطر اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال جای خود را در ترکیب اصلی از دست داده بود اصلا دوست ندارد دوباره نیمکت نشین شود و به دور از حاشیه کارش را انجام می‌دهد چرا که می‌داند فرشاد فرجی که در تمام ۵۰ روز غیبتش در تمرینات به خاطر حضور در جام ملتها، پای کار بوده و آماده است تا جای او را بگیرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین