کد خبر: ۸۹۵۰۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

۷ گل شهاب زاهدی برای پرسپولیس مجانی شد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شهاب زاهدی در ازای پرداخت مبلغی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است.
۷ گل شهاب زاهدی برای پرسپولیس مجانی شد!
آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی که در تابستان گذشته به پرسپولیس پیوسته بود، امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و قراردادش را فسخ کرد تا برای ادامه فوتبال خود راهی ژاپن شود.

رضا درویش در گفتگوی خود با برنامه فوتبال برتر درباره جدایی زاهدی توضیح داد: آقای شهاب زاهدی در ۲-۳ هفته اخیر بسیار مراجعه می‌کرد و خواهان فسخ قرارداد بود. ما هم دیدیم که در دو بازی اخیر که انجام داد، از نظر روحی آماده مسابقات نبود. کمااینکه دیدید نتوانست از موقعیت‌های خوبی به دست آورد، حداکثر استفاده را ببرد و می‌گفت از نظر روحی آمادگی ندارم و دوست دارم بروم.

او ادامه داد: امروز سرمربی تیم با من تماس گرفتند و گفتند وقتی دل بازیکن با ما نیست و چند جلسه هم به تمرین نیامده و می‌گوید می‌خواهم بروم، بهتر است که جدا شود. شما هم اذعان دارید که دو بازی گذشته موقعیت‌های خوبی برای زاهدی فراهم بود که نتوانست استفاده کند. او تمرکز لازم را نداشت. حتی سرمربی می‌گفت ایرادی ندارد و در بازی پیش می‌آید، اما ایشان می‌گفت من برای ادامه فعالیت تمرکز ندارم و موقعیتی برایم فراهم شده که باید بروم. از این جهت سرمربی تیم امروز گفتند وقتی بازیکنی دلش با ما نیست، برود.

درویش در پاسخ به اینکه آیا در قرارداد زاهدی بند فسخ گنجانده شده بود، گفت: خیر، ایشان آمدند و مبلغی را به باشگاه دادند. مبلغ نسبتا خوبی هم گیر باشگاه آمد، اما ما دنبال این مبلغ نبودیم و دوست داشتیم در خدمت‌شان باشیم و از ایشان استفاده کنیم، اما وقتی بازیکن تمرکز لازم را ندارد و نمی‌تواند خدمتی به تیم داشته باشد، سرمربی گفت بهتر است قطع همکاری داشته باشیم و برود تا شاید موقعیت بهتری برایش فراهم شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مبلغ پرداختی زاهدی برای جدایی از این تیم عنوان کرد: توافقی بین باشگاه و ایشان بود و شاید علاقمند نباشند که مطرح شود، اما شاید چند برابر مبلغی را گرفته بود، به باشگاه برگرداند.

او در پاسخ به اینکه با این شرایط آیا نیم فصل حضور زاهدی در پرسپولیس رایگان شده است، گفت: بیشتر از رایگان.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین