کد خبر: ۹۰۱۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

نشست مشترک اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در تهران

جنبش حماس در بیانیه‌ای از نشست مشترک میان اسماعیل هنیه و زیاد النخاله، دبیرکل جهاد اسلامی در تهران در روز پنج‌شنبه خبر داد.
نشست مشترک اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی حماس شامگاه جمعه در بیانیه‌ای از نشست مشترک میان اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در تهران خبر داد و گفت که دو طرف در خصوص تحولات غزه و منطقه با یکدیگر گفتگو کردند.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است: طبق تأکید دو طرف، موفقیت هر گونه مذاکره غیرمستقیم به توقف تجاوز، خروج کامل اشغالگران از تمام نوار غزه، بازگشت آوارگان و ورود کمک‌های بشردوستانه بستگی دارد.

رهبران حماس و جهاد اسلامی، همچنین از حمایت‌های راهبردی و موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران در قبال مقاومت و مردم فلسطین تقدیر کرده و از امت اسلامی خواستند تا دامنه مبارزه با رژیم اشغالگر را با تمامی ابزار‌ها گسترش دهند.

رهبران حماس و جهاد اسلامی در این نشست تأکید کردند که عملیات مقاومت در یمن، عراق و جنوب لبنان نشان از وحدت میادین مقاومت دارد و ثابت می‌کند که مردم فلسطین در مقابله با اشغالگری تنها نیستند.

در ادامه بیانیه حماس با اشاره به حمایت‌های بی دریغ آمریکا از صهیونیست‌ها، آمده است: «در این دیدار همچنین اعلام شد که ادامه حمایت نظامی از رژیم اشغالگر و پوشش سیاسی جنایات این رژیم به معنای مشارکت در جنایاتی است که در غزه رخ می‌دهد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین