کد خبر: ۹۰۱۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹

واکنش ایران به بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح، بر ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست توسط مجامع و نهاد‌های بین‌المللی تأکید کرد.
واکنش ایران به بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) ۱۲ فروردین در واکنش به بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در دیرالبلح عنوان کرد: جنایات جنگی هولناک صهیونیست‌ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد. بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی‌ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک‌کُش اسرائیل است که همه قوانین و مقررات بین‌المللی را به سُخره گرفته است.

براساس اعلام منابع فلسطینی، در حمله امروز ارتش اسرائیل به چادر آوارگان و خبرنگاران فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدا الاقصی در مرکز نوار غزه، تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیده و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند. برخی منابع فلسطینی گزارش داده‌اند دست‌کم ۴ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

ناصر کنعانی در همین ارتباط در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسئولیت قطعی مجامع و نهاد‌های بین‌المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین