کد خبر: ۹۰۲۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۸

طراح نشانه سبز: رنگ سبز را بدون هیچ تبلیغاتی روی دست مردم بستیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طراح نشانه سبز ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی گفت: «از این خوشحالم که انتخاب رنگ سبز برای حامیان میرحسین موسوی توانست بدون هیچ تبلیغی بر دستان مردم بسته شود». 

مصطفی حسنی افزود: «قبل از طراحی نشانه فقط به برنده شدن در تبلیغات فکر نمی‌کردم بلکه به آنچه داشتم فکر می‌کردم و به این موضوع دقت می‌کردم که جذابیت مهندس موسوی و سید محمد خاتمی بین مردم می‌تواند در قالب سرمایه‌ای باشد که می‌توانیم بدون هیچ حاشیه و تبلیغاتی از آن استفاده کنیم». 

وی در مورد انتخاب رنگ سبز به عنوان نشانه حامیان میرحسین موسوی گفت: «تلاش خود را انجام دادیم که مضمونی را به اشتراک بگذاریم که همه توان یاری و همراهی را داشته باشند و به نظر من رنگ سبز بهترین رنگ برای نشان داده این یاری است البته سیادت مهندس موسوی و اینکه رنگ سبز نشان ارادت همیشگی ما به خاندان اهل‌بیت (ع) است در انتخاب این رنگ‌ ما را یاری کرد».

حسنی ادامه داد: «استفاده از پوستر، ابزار تبلیغاتی است که در تبلیغات انتخاباتی منسوخ شده و ما می‌بینیم استفاده نابجا و بیش ازحد از پوستر در آستانه انتخابات توسط تعدادی از کاندیداها چهره شهر را به چهره‌ای نامناسب تبدیل کرده در عین حال این استفاده نابجا باعث خواهد شد که مردم به آن عادت کنند و حتی ایجاد دافعه کند». 

این طراح با اشاره به زمان فشرده طراحی نشانه‌های تبلیغاتی ستاد مهندس میرحسین موسوی گفت: «انتخاب رنگ سبز ایده بسیار پیچیده‌‌ای نبود و ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که در مسیری باشیم برای آن ارزش قائلیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۳/۱۶
0
0
اصلا تبليغ نشد !!!
آقاي موسوي فقط اگر اشتباه نكنم فقط يكبار شال سبز گردن انداخته بود . البته فكر كنم اونم را هم استباه مي كنم.
آقاي موسوي همواره با چفيه بسيجي در تبليغات انتخاباتي ظاهر مي شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین