کد خبر: ۹۰۲۹۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

ادعای درویش در مورد حق پخش پرسپولیس

مدیرعامل پرسپولیس میگوید توزیع درآمد حق پخش باید بر اساس میران پخش در شبکه سه باشد.
ادعای درویش در مورد حق پخش پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از جلسه پیرامون مچوز حرفه‌ای در خصوص محتوای جلسه عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی بود. مصوبه‌ای که مجلس گذرانده بود، در یک جلسه با حضور شخص وزیر ورزش که در چند وقت اخیر مجدانه پیگیر مسائل و مشکلات بودند و از قبل از سال نو پیگیر مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال بودند، به یک هم اندیشی و همفکری گذاشته شد. جلسه خیلی خوبی بود و امیدواریم به نتیجه برسد و ما بتوانیم به حقوق حقه‌مان برسیم که بخش اول آن بحث تبلیغات تلویزیونی است که ما بتوانیم از آن حق پخش بهره ببریم و مجوزی برای کپی رایت داشته باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به تبلیغات محیطی و حق پخش توضیح داد: ضمن اینکه تبلیغات سازمان لیگ و دور زمین هم هست که ما هنوز متوجه نشدیم که فرمت و تکنولوژی آن چطور است و دستیابی به درآمد کجاست. حدود ۵ سال است که هنوز صورت‌های مالی سازمان لیگ ارائه نشده است. ما در جلسه اعلام کردیم و ظاهرا آقای وزیر شنیده بودند. ما قبلا گفته بودیم که نمی‌دانیم فرمول چطور است و محل توزیع این درآمد چطور است.

او در مورد تفاوت درآمد پرسپولیس و استقلال با سایر تیم‌ها گفت: یکی از آقایان گفته بود تیم‌های دیگر هم هستند، اما این‌ها برای خودشان می‌خواهند، اما اینطور نیست و ما حق باشگاه خودمان را گفتیم. ضمن اینکه باید یک چیز را در نظر بگیرند؛ ۳۰ بازی باشگاه پرسپولیس و ۳۰ بازی استقلال از شبکه سه پخش مستقیم دارد، اما همه تیم‌های دیگر ۴ بازی‌شان پخش مستقیم دارد. در توزیع این درآمد باید به نسبت پخشی که از شبکه سه هست، تقسیم شود. امیدوارم فرمولی که دوستان دارند، یک روز مشخص بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین