کد خبر: ۹۰۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
تبلیغات

بهترین سایت خرید بازی های منتخب ps5 و ps4

در این مطلب، بهترین سایت برای خرید اکانت‌های قانونی بازی‌های ویدئویی در تمامی ظرفیت‌ها و معرفی بازی‌های منتخب برای PS۴ و PS۵ معرفی شده است.
بهترین سایت خرید بازی های منتخب ps5 و ps4
آفتاب‌‌نیوز :

چندان که پیداست ناشران بازی‌های ویدیویی هوای مخاطبان ایرانی خود را بیشتر از بقیه داشته‌اند. بهترین بازی‌های منتخب پلی استیشن، Ps۵ و PS۴ برای سال ۱۴۰۳ یکی پس از دیگری منتشر می‌شوند. شما می‌توانید در روز‌هایی که تعطیل هستید یا وقت خالی برای تجربه یک بازی جدید و پر هیجان دارید، به دانلود این بازی‌های جذاب بپردازید و همراه خانواده و دوستان خود، تجربه‌ای فراموش نشدنی را رقم بزنید.

در این وبلاگ به مهم‌ترین بازی‌های منتخب سال ۱۴۰۳ برای پلی‌استیشن (PS۵ و ps۴) میپردازیم.

اطلاع داشته باشید که: 

تمامی اکانت‌ها قانونی و ظرفیتی بازی‌های ذکر شده و دیگر بازی‌ها در ژانر‌های مختلف را میتوانید از فروشگاه قانونی ایکس گیمز تهیه کنید.

بازی Laika: Aged Through Blood

این بازی یک موتوروانیا با الهام از غرب بوده که در زمینی بایر پسا آخرالزمانی رخ می‌دهد. این داستان در مورد قبیله‌ای است که توسط نیرو‌های اشغالگر سرکوب شدند و داستان شخصی یک مادر جنگجوی کایوت است که در مسیری بی انتها برای انتقام فرود می‌آید تا آنچه را که مردمش زمانی از دست داده‌اند دوباره پس بگیرد.

کاراکتر اصلی بازی Laika: Aged Through Blood مردمش را از دست داده است و به دنبال تغییر سرنوشت خود رهسپار شده است. در این بازی باید رانندگی کنید، بپرید و با موتور خود، وارد جهانی عظیم شوید. همچنین باید وارد زمین‌های بایر شده و رقابت‌های سرعتی را رقم بزنید.

بازی Star Wars Jedi: Survivor

داستان بازی «استار وارز جدای: فالن اوردر» ۵ سال پس از اتفاقات فیلم «انتقام سیث» در جریان بود. حال داستان بازی Star Wars Jedi: Survivor نیز باجیک جهش پنج ساله بعد از وقایع بازی قبلی روایت می‌شود. درست در همان جایی که کَل کستیس و دوستانش در تلاش برای مخفی ماندن از دست نیرو‌های امپراتوری هستند. جالب است بدانید که داستان این بازی محبوب و پرطرفدار تقریبا در زمان مشابهی با سریال «اوبی وان کنوبی» جریان دارد.

از زمانی که بازی استار وارز جدای سوروایور در سال ۲۰۲۲ معرفی شد، تا به امروز گیمر‌ها و هواداران فرنچایز «جنگ ستارگان» برای این دنباله به شدت هیجان دارند.

بهترین سایت خرید بازی‌های منتخب ps۵ و ps۴

بازی Avatar: Frontiers of Pandora

داستان بازی به عنوان یک اسپین‌آف از فیلم معروف آواتار به شمار می‌رود که در دنیایی خیالی و جذاب به نام Pandora اتفاق می‌افتد. این بازی به بازیکنان خود فرصت می‌دهد تا همانند یک نماینده نیرو‌های ارتش مردم Na’vi به نقاط جدیدی از جهان Pandora رفته و در مواجهه با نیرو‌های نظامی انسانی دست به مبارزه بزنند. از ابتدای ماجرای این بازی تا پایان آن، بازیکنان درگیر رقابت‌ها، معما‌ها و مواجهه‌های پر فراز و نشیبی خواهند شد که دنیای Pandora را برایشان زنده خواهد کرد.

شما در این بازی در نقش یک فرد ناوی قرار خواهید گرفت که توسط شرکت نظامی انسان‌ها به نام RDA ربوده شده و به این جهان پر رمز و راز انتقال داده می‌شود. در ابتدا، شما توسط RDA آموزش داده می‌شوید و بدین گونه آن‌ها تلاش می‌کنند که شما را به نفع خودشان به کار بگیرند. اما پس از گذشت ۱۵ سال، داستان به سمت و سوی جدیدی هدایت می‌شود.

بازی Helldivers ۲

بازی مذکور یک بازی اکشن چند نفره آنلاین محور محسوب می‌شود که در آن شما باید از سیاره‌های مختلف در برابر موجودات بیگانه دفاع کنید. استودیو Arrowhead Game Studios، سازنده بازی Helldivers ۲ تصمیم گرفت تا این بازی برای پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی به صورت هم‌زمان انتشار یابد.

از آنجایی که در بازی‌های آنلاین محور چندان روی داستان بازی مانور داده نمی‌شود، لذا Helldivers ۲ هم از این قضیه مستثنی نیست و زمانی که برای اولین بار این بازی را اجرا می‌کنید، بازی با نمایش یک ویدیو چند دقیقه‌ای داستان را برای شما بازگو خواهد کرد.

بازی The Crew Motor Fest

بازی The Crew Motor Fest را شاید بتوان بهترین تلاش یوبیسافت تا به امروز برای به دست آوردن دل طرفداران این ژانر یعنی ریسینگ آرکید به شمار آورد که در این تلاش هیچ حد و مرزی را برای خود مشخص نکرده است. بازی پر هیجان و لذت بخش The Crew Motorfest یک بازی مسابقه‌ای جهان باز با اعداد شناخته می‌شود که دقیقا مانند Lego ۲K Drive و Forza Horizon ۵ تجربه متفاوتی را به شما می‌بخشد.

بهترین سایت خرید بازی‌های منتخب ps۵ و ps۴

بازی Resident Evil ۳ Remark

داستان بازی Resident Evil ۳ Remake همزمان با رویداد‌های نسخه دوم بازی در حال وقوع است و قسمت دیگری از آشفتگی‌های راکون سیتی را برای بازیکنان روایت می‌کند. گزارش‌های خبری، نشان از شیوع عظیم یک ویروس عجیب و غریب در راکون سیتی و ایجاد آشفتگی‌های بسیار در این شهر می‌دهد. این در حالی است که دانشمندان آمبرلا آخرین پروژه‌ی خود یعنی نمسیس را که در واقع یک سلاح بیولوژیکی به حساب می‌آید را به پایان رسانده‌اند. این سلاح بیولوژیکی قرار است توسط هلیکوپتری به راکون سیتی منتقل شود و ماموریت ویژه‌ای را به انجام رساند.

در این قسمت بهترین بازی‌های PS۵ برای سال ۱۴۰۳ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بازی Resident Evil ۲ Remark

دو ماه از رویداد‌های Resident Evil و حادثه‌ی عمارت گذشته و دانشمندان آمبرلا در آزمایشگاه زیرزمینی این شرکت مشغول تحقیق روی پروژه‌ای جدید هستند. در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۸ با آلوده شدن آب شهری بسیاری از شهروندان منطقه کوهستانی راکون سیتی به واسطه‌ی یک سلاح بیولوژیکی تحت عنوان ویروس-تی به زامبی تبدیل شدند. این سلاح به طور مخفی توسط شرکت دارویی آمبرلا توسعه داده شده بود و وجود یک اختلاف در این شرکت سبب ایجاد یک فاجعه‌ی بزرگ به مقیاس یک شهر گردید.

پیشروی داستان بازی Resident Evil ۲ Remake در قالب دو مسیر و با دو شخصیت جداگانه است. اغلب مکان‌های هر دو مسیر شبیه هم هستند و نقشه یکی است، اما جزئیات هر مسیر و پرداخت به شخصیت‌ها متفاوت خواهد بود

بازی Marvel's Midnight Suns

بازی Marvel’s Midnight Suns یک بازی استراتژی سوم نوبتی (Turn-based) بوده که در آن گروهی از ابرقهرمانان مارول را در نبرد با شیطان لیلیث (Lilith) و ارتش ابرشروران آلوده به او قرار می‌دهد. ماموریت‌های بازی به دو دسته داستانی اصلی و فرعی تقسیم شده و خرده روایاتی از دنیای مارول نیز در Midnight Suns وجود دارد. هانتر، تنها فرزند لیلیث است که از خواب طولانی بیدار شده و باید از اقدامات او جلوگیری کند.

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی بهترین بازی‌های پلی‌استیشن، (ps۴ و PS۵) برای سال ۱۴۰۳ پرداختیم. همانطور که در ابتدای محتوا ذکر کرده ایم برای خرید اکانت‌های ظرفیتی این بازی‌های پرطرفدار می‌توانید به فروشگاه معتبر ایکس گیمز عرضه‌کننده محصولات و بازی‌های رایانه‌ای مراجعه فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین