کد خبر: ۹۰۴۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!

آخرین تقابل آبی‌ها با یک تیم قزوینی در ورزشگاه آزادی یادآور خاطره شیرینی برای هواداران استقلال است.
میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره ۱۰ را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روز‌ها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین